Search
Close this search box.

جعبه هارد باکس چیست؟

هارد باکس چیست

احتمالا هنگام خرید یک کالای لوکس و ارزشمند مانند طلا و جواهرات، ساعت یا دیگر محصولات مشابه جعبه هایی را مشاهده کرده اید که زیبایی منحصر به فردی دارند و به ارزش کالا می افزایند. نام این محصول جعبه هاردباکس است که به دلیل استحکام بسیار خوب آن ها، به این نام شهرت یافته اند. چاپو تولید کننده هارد باکس ارزان در تهران است سفارشات شهرستان هم پذیرفته میشود.

اغلب در روزهای مهم سال مانند سالگرد ازدواج، تولد یا حتی روز زن و روز مرد افراد با‌سلیقه به دنبال خرید هدیه های ارزشمند هستند. گاهی اوقات هدایای گران قیمت در جعبه های ویژه و منحصر به فردی قرار می گیرند که جذابیت کالا را بالا ببرند. البته در برخی از موارد نیز این جعبه ها به تنهایی ارزشمند بوده و گاهی به عنوان هدیه استفاده می شوند.

برای آنکه با این محصول بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می دهیم در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا قرار است به تمامی ابهامات شما ازجمله روش ساخت این جعبه ها، جنس آن ها و کاربردهای فراوانشان اشاره کنیم.

Hard box box n - جعبه هارد باکس چیست؟

معرفی جعبه هاردباکس

هاردباکس یکی از انواع جعبه های لوکس بوده هارد باکس نفیس که از لمینیت کردن کاغذهای ضخیم چاپی روی مقواهای سه لایه به دست می آید. این کار به وسیله دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته ای صورت می گیرد که نتیجه کار بسیار تمیز و بدون نقص باشد. همچنین استحکام این جعبه ها بسیار بالا بوده و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند.

این جعبه سخت با ترکیبی از مقوای ضخیم و روکشی از جنس چرم، کاغذ یا سایر تزئینات تولید شده است که کاملا لوکس به نظر می آید و به طور ایمن از محصول خریداری شده محافظت می کند. در واقع جعبه هاردباکس بسیار جذاب و زیبا بوده و با دیدن آن ها احساس تجمل، اعتبار و ظرافت در انسان ایجاد می شود.

در تولید جعبه هارد باکس با به کارگیری تمامی امکانات چاپی سعی می کنند زیبایی آن را دوچندان کنند و همچنین به کارآیی آن بی افزایند. البته تمامی مراحل چاپ و جعبه سازی معمولی در این جعبه ها نیز صورت می گیرد.

این محصول برای جواهرات و وسایل الکترونیکی گران قیمت بسیار مناسب است. اغلب مشتریان هاردباکس را پس از خرید نیز نگهداری کرده و مجدد استفاده می کنند. با این حساب با خرید یا سفارش هاردباکس برای شرکت یا خدمات خود، نام و برند شما همواره ماندگار می ماند.

Hard box 65 - جعبه هارد باکس چیست؟

جعبه هاردباکس و ویژگی های منحصر به فرد آن

این جعبه با جنس سخت خود مقاومت بالایی دارد و نسبت به دیگر جعبه های معمولی و مقوایی زیبایی بیشتری داشته و البته کارآیی آن ها نیز بیشتر است. همچنین این جعبه سخت از محصول داخل خود به خوبی محافظت می کند و ارزش آن را بالا می برد. اغلب به کمک دستگاه جعبه هارد باکس و ابزارهای پیشرفته ای که در تولید آن به کار می روند، امکان افزودن طرح های گوناگون، مدرن و برجسته به این جعبه های سخت وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های استفاده از این جعبه ها، حفظ اعتبار شرکت و ماندگاری نام شرکت در نزد مشتریان است؛ از این رو تصور مشتریان نسبت به محصول با این جعبه ها بهتر شده و حتی ارزش محصول به کمک هاردباکس بالاتر می رود.

حتما بخوانید:  صفر تا صد تولید جعبه مقوایی

افزودن خاصیت مغناطیسی به درب این جعبه ها، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد جعبه هاردباکس است. با این حساب در کنار ظاهر ساده ای که امکان دارد برخی از این محصولات داشته باشند، بسیار لوکس و کاربردی هستند.

تحولی عظیم در صنعت بسته بندی به کمک جعبه هاردباکس

در گذشته بسته بندی محصولات در جعبه های پلاستیکی، مقواهای بی‌کیفیت یا دیگر موارد مشابه صورت می گرفت. اغلب این جعبه ها یکبار مصرف بوده و گاهی متناسب با قیمت و ارزش محصول نبودند. امروزه با روی کار آمدن جعبه هارد باکس بسته بندی محصولات دچار تحول شد.

این جعبه های سخت برتری های متنوعی نسبت به جعبه های معمولی از جمله ضخامت بیشتر و امکان سفارشی سازی دارند. بدون شک نوع بسته بندی که یک محصول داشته، نشانه ای از کیفیت آن است. به همین دلیل به کارگیری هاردباکس ها برای بسته بندی پیشنهاد می شود.

Hard box m - جعبه هارد باکس چیست؟

آیا جعبه هاردباکس بازیافتی است؟

بسیاری از جعبه‌های هاردباکس قابل بازیافت هستند. این جعبه ها معمولاً از مواد قابل بازیافت مانند کاغذ مقوایی، کارتن یا حتی مواد پلاستیکی تهیه می شوند که می‌توانند مجدداً پردازش شوند و به تولید مواد جدید کمک کنند.

اگرچه این وابسته به مواد استفاده شده در ساخت جعبه است و همچنین فرآیند بازیافت ممکن است بسته به منطقه و تکنولوژی متفاوت باشد. اما در کل، جعبه‌های هاردباکس معمولاً برای بازیافت مناسب هستند و می‌توانند دوباره به چرخه مواد دوره‌محور بازگردند.

آیا جعبه های هاردباکس مناسب برای ارسال مرسولات پستی هستند؟

جعبه‌های هاردباکس معمولاً برای ارسال مرسولات پستی مناسب هستند. این جعبه‌ها به دلیل ساختار مقاوم و محافظتی که دارند، برای حمل و نقل اشیاء و مرسولات آسیب‌پذیر بسیار مناسب هستند. اگر از جعبه هاردباکس با کیفیت و مقاومی استفاده کنید، محتویات داخل آسیب نخواهد دید و به خوبی به مقصد مورد نظر خواهد رسید.

قبل از ارسال، اطمینان حاصل کنید که جعبه به اندازه کافی بزرگ باشد تا محتویات درون آن جا بگیرند و فضای خالی زیادی باقی نمانده باشد. همچنین از جعبه‌هایی با زیرساخت محکم و با کیفیت مناسب استفاده کنید تا از تمامیت محتویات هنگام حمل و نقل اطمینان حاصل کنید.

نحوه تولید جعبه هارد باکس

هاردباکس از دو قسمت تولید شده که یکی از آن ها از جنس مقوای چند لایه بوده و قسمت دیگری از جنس نئوپان است. اغلب برای تعبیه آهنربا در این جعبه ها، در قسمت نئوپان چندین سوراخ ایجاد می کنند و آهنربا را درون آن قرار می دهند. وجود آهنربا در این بسته ها به امنیت آن ها می افزاید و البته این جعبه ها را بسیار لوکس می کند.

پس از برش نئوپان به اندازه سفارش داده شده، مقوای نازک، زیبا و انعطاف پذیری را روی جعبه و اطراف آن می چسبانند که دیگر هیچ اثری از نئوپان دیده نشود. در مرحله آخر با استفاده از ابزارهای لوکس و تزئینی مانند اکلیل، تصاویر برجسته و سایر روش ها به زیبایی این محصول می افزایند. تمامی این مراحل با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است.

حتما بخوانید:  کمی با طراحی، تولید و چاپ جعبه هارد باکس آشنا شوید
Hard box MRGDP m - جعبه هارد باکس چیست؟

کاربرد جعبه هاردباکس

این محصول در بسیاری از صنایع دیده می شود و توانسته جای بسته بندی های معمولی را بگیرد. برای مثال امروزه استفاده از جعبه هارد باکس گل بسیار رواج پیدا کرده است. گل فروشی های مختلفی در سطح شهر گل هایی همچون گل رز را با توجه به سفارش مشتری در این جعبه ها قرار می دهند.

در برخی از موارد نیز در کنار گل، هدایای دیگری نیز قرار داده شده که برای استفاده در مناسبت های گوناگون نظیر ولنتاین و سالگرد ازدواج بسیار پرکاربرد و محبوب هستند. برای آشنایی بیشتر با این جعبه ها در ادامه به شرح برخی از کاربردهای آن می پردازیم:

·         شرکت های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی؛

·         شرکت های مطرح تولید لوازم های الکترونیکی؛

·         بسته های محصولات صادراتی.

امروزه بسیاری از شرکت ها برای آنکه محصولات خود را به فروش برسانند و مشتریان سرمایه دارشان را حفظ کنند، از بسته بندی های لوکس و مرغوب استفاده می کنند. این بسته بندی ها برای کالاهای بسیاری به کار می رود که برای آشنایی بیشتر، در ادامه برخی از آن ها را شرح می دهیم.

Hard box 0210 - جعبه هارد باکس چیست؟

شرکت های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی

این شرکت ها با استفاده از هاردباکس های لوکس و شکیل که اغلب به صورت کتابی باز و بسته می شوند، محصولات ارزشمند و گران قیمت خود همچون انواع ادکلن و لوازم آرایشی برند را به فروش می رسانند. برای خرید جعبه عطر و ادکلن کافی هست یا ما تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم . جعبه هارد باکس عطر و ادکلن یکی از این نمونه ها بوده که با قرار گرفتن ادکلن هایی با برند معروف در آن ها، مشتریان خاص را به سمت خود جلب می کند.

شرکت های مطرح تولید لوازم های الکترونیکی

تلفن های همراه گران قیمت که از برندهای مشهور دنیا مانند اپل هستند یا اینکه از قطعات طلا در تولید آن ها استفاده شده است، باید در یک جعبه خاص و منحصر به فرد قرار بگیرند. این شرکت ها با قرار دادن جعبه های تلفن همراه در هاردباکس، اصالت آن ها را نیز حفظ می کنند.

همچنین یکی از دلایل استفاده از جعبه هاردباکس برای این محصولات، حفاظت از آن ها در برابر عوامل محیطی مانند باران و جلوگیری از شکستن آن هاست. اغلب جعبه های کشویی در این صنعت به کار می رود.

بسته بندی محصولات صادراتی

اغلب صنایع غذایی و خوراکی محصولاتی همچون پسته، زعفران، انواع آجیل، سوغاتی های مشهور شهرهای کشور همچون گز، سوهان و دیگر محصولات مشابهی را که برای صادرات در نظر می گیرند، در بسته بندی های لوکس و شکیل قرار می دهند که هنگام صادر به کشورهای دیگر ارزش آن ها بالا رود. همچنین افراد خارجی یا ایرانی که قصد خرید و ارسال محصول به کشورهای دیگر را دارند، از این بسته بندی ها استفاده می کنند. در کنار محصولات خوراکی، زیورآلات و دیگر صنایع مشابه نیز از این بسته بندی ها استفاده کرده که ارزش محصول را بالا ببرند. به طور کلی بسته جذاب و زیبا نشان دهنده کیفیت بالای کالاست که صادرکنندگان باید به این ویژگی توجه بسیاری کنند.

حتما بخوانید:  روش‌های مدرن بسته بندی محصولات غذایی

انواع جعبه هاردباکس

هاردباکس ها با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری در انواع مختلفی تولید می شوند. با توجه به مطالب بیان شده هر یک از آن ها برای محصول خاصی به کار می روند. به طور کلی این جعبه ها دارای انواع زیر هستند:

·         جعبه های دو تکه به همراه درب و زیره؛

·         جعبه های کتابی؛

·         هاردباکس های تلسکوپی؛

·         هاردباکس های شیاردار؛

·         جعبه های تلسکوپی کشویی؛

·        هارد باکس صنعتی.

جعبه های دو تکه به همراه درب و زیره

ظاهر این جعبه ها مانند باکس های ساده و معمولی است که اغلب برای تمامی محصولات مناسب اند. این هاردباکس از دو قسمت تشکیل شده که یکی از آنها شامل قسمت اصلی جعبه می شود و قسمت دیگر درب جعبه است.

درباره قیمت های جعبه هاردباکس

به طور کلی اگر قصد سفارش جعبه های لوکس هاردباکس را به چاپخانه دارید، قیمت محصولات چاپی با توجه به مواد اولیه، امکانات چاپ به کار رفته در آن، ابعاد و اندازه، نوع چاپ و دیگر موارد مشابه قیمت های مختلفی دارد. از همین رو برای آگاهی دقیق از قیمت باید نوع سفارش خود را به چاپخانه بگویید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. در کنار ابعاد، اندازه و نوع چاپ تعداد جعبه های درخواستی نیز باید مدنظر قرار گرفته شود.

اگر مشتری عطر، ادکلن، جعبه طلا و جواهرات یا دیگر محصولات هستید و قصد دارید کالای خریداری شده را در جعبه‌ای لوکس قرار دهید، قیمت جعبه ها نیز متفاوت است، باید از فروشگاهی که کالای خود را از آن خریداری کرده اید یا از فروشگاه دیگری قیمت آن ها را جویا شوید.

l hard box 2020 - جعبه هارد باکس چیست؟

سخن آخر

امروزه با روی کار آمدن جعبه های سخت بسیاری از شرکت ها، صنایع مختلف و مردم عادی به استفاده از این جعبه ها روی آوردند. هارد باکس از دو لایه تشکیل شده که یکی از آن ها از جنس مقوای ضخیم بوده و لایه دیگر از جنس نئوپان است. اغلب روی نئوپان، مقوای طرح داری قرار می گیرد که زیبایی آن را بیشتر کند. همچنین در مرحله آخر با استفاده از ابزارهای تزئینی مانند اکلیل، طرح های برجسته و جواهرات زیبایی و جذابیت این جعبه ها را بیشتر می کنند. در این مقاله به معرفی جعبه هاردباکس پرداختیم و سعی کردیم شرح جامعی را از این محصول در اختیارتان قرار دهیم که با آگاهی کامل به سفارش این محصول بپردازید. به طور کلی شرکت های صنایع غذایی برای محصولاتی همچون زعفران از این جعبه ها برای صادرات استفاده می کنند. همچنین قرار دادن لوازم آرایشی مانند ادکلن و محصولات دیگر مانند گل رز از دیگر کاربردهای این جعبه هاست

معمولا  چاپ هاردباکس یک نیاز بلقوه تولید کنندگان می باشد و

هارد باکس صنعتی

هارد باکس تبلیغاتی

موارد دیگر نیاز اصلی کارفرمایان می باشد .


Subscribe
Notify of
guest
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
کمی با طراحی، تولید و چاپ جعبه هارد باکس آشنا شوید | چاپو
3 years ago

[…] مقرون‌به‌صرفه آن در کنار مقاومت بالای آن است‌. مقاله جعبه هاردباکس چیست؟ پیشنهاد میکنم مطالعه […]

trackback
صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی فروشگاهی | چاپو
3 years ago

[…] بیشتر بدانیم : جعبه هارد باکس چیست؟ […]

trackback
انواع جعبه بسته ‌بندی تبلیغاتی را بشناسیم | چاپو
3 years ago

[…] بیشتر بدانیم : جعبه هارد باکس چیست؟ […]

trackback
جعبه سازی تبلیغاتی چیست و چرا اهمیت دارد؟ | چاپو
3 years ago

[…] بیشتر بدانیم : جعبه هارد باکس چیست؟ […]