Search
Close this search box.

انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

امروزه برای دیده شدن کسب و کار خود باید از روش های نوین استفاده کنید. اگر برای شرکت و موسسه خود تبلیغ نکنید، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. به موجب این امر خطیر، روش‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند. شما با تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان مثل چاپ تقویم ۱۴۰۱ به راحتی این فرصت را دارید که توجه افراد زیادی را به خود جلب کنید.

 تبلیغات ایده آل باید ۲ ویژگی مهم داشته باشند: مقرون‌به‌صرفه بودن در عین جذابیت از جمله این ویژگی‌ها هستند. هدایای تبلیغاتی یکی از مواردی هستند که این مهم را برای شما فراهم می‌کنند. افراد با دریافت این هدایا در مراسم‌های مختلف یا نمایشگاه‌ها بسیار خوشحال می شوند و برند شما را به ذهن می‌سپارند. در این مقاله هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا هدایای تبلیغاتی مهم است؟

هدایای تبلیغاتی یا محصولات تبلیغاتی، ابزاری هستند که شرکت‌ها و کسب و کارها برای افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید، و حفظ مشتریان فعلی استفاده می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی می‌توانند لوگو، شعار یا نام برند را به دست مشتریان برسانند. این ابزارها به عنوان یک راهکار اثربخش برای تبلیغات و افزایش شناخت برند عمل می‌کنند.

ارائه هدایای تبلیغاتی به عنوان جوایز در رویدادها یا به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی، می‌تواند مشتریان جدید را جلب کرده و ایشان را به خرید محصولات یا خدمات شما ترغیب کند. همچنین این نوع از هدایا می‌توانند به عنوان ابزاری برای تشویق و حفظ مشتریان قدیمی عمل کنند. این مشتریان با دریافت هدایا احساس ارتباط نزدیک‌تری با برند شما خواهند داشت.

هدایا در رویدادها و نمایشگاه‌ها به عنوان یک روش موثر برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌شوند. این ابزارها می‌توانند به عنوان جایزه‌ها در قرعه‌کشی‌ها یا به عنوان نمونه‌های رایگان در این رویدادها ارائه شوند.

حتما بخوانید:  دلایل اهمیت استفاده از هولوگرام چیست ؟

از دیگر دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی می توان به این مورد اشاره نمود که همیشه قابل استفاده برای مشتریان هستند و این کاربردی بودن در زندگی روزمره، نام برند شما را همواره در چشم مشتریان حفظ می نماید. ارائه هدایای تبلیغاتی به عنوان حافظه تشویقی عمل کرده و مشتریان را ترغیب به خرید محصولات شما می نماید.

مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی محصولاتی نمادین و کاربردی هستند که در حقیقت سبب ایجاد ارتباط بین شما و مصرف کننده می‌شوند. با حک کردن و قراردادن اطلاعات برند و خدمات خود روی محصول تبلیغاتی، ویژگی‌های محصولات و خدمات خود را به افراد یاد آور می‌شوید.

در عصر نوین امروزه در سراسر جهان، عرضه محصولات و هدایای تبلیغاتی در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره روشی کاربردی و پرطرفدار تلقی می‌شوند. هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که علاوه بر اینکه از قیمت مناسبی بهره‌مند شده اند، وسیله‌ای کاربردی برای استفاده روزمره افراد نیز به شمار می آیند.

خودکار تبلیغاتی هدیهای کاربردی

Promotional pens 33 min 1024x1024 - انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

خودکار وسیله‌ای کاربردی است که اکثر افراد به آن نیاز دارند. خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار و ارزان قیمت برای تبلیغات است که امروزه رواج زیادی در نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف دارد. دانش آموزان و دانشجوها،  معلم‌ها، کارمندان، اساتید و بسیاری از افراد دیگر در امور روزمره خود نیاز وافری به خودکار پیدا می‌کنند.

تهیه خودکار تبلیغاتی، ایده‌ای مناسب برای تبلیغات است. شما این امکان را دارید که با تهیه خودکار تبلیغاتی ارزان به تعداد زیاد برند خود را به گوش بسیاری از افراد برسانید. خودکارها نمونه‌های بسیار گسترده‌ای دارند و دست شما را در انتخاب نوع دلخواهتان باز گذاشته اند.

حتما بخوانید:  انواع کاغذ دیواری دکوراسیون اداری و دفتر کار

سررسید ارازن تبلیغاتی

1400556 min 820x1024 - انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

سررسید و تقویم کالایی است که بسیاری از افراد همیشه در پی یافتن آن هستند. این هدیه بسیار کاربردی است زیرا علاوه بر اینکه تاریخ روز را در آن مشاهده می‌کنید، امکان یادداشت امور روزمره را در آن دارید. چاپ سررسید ارزان ۱۴۰۰ در سایزهای مختلف و با قیمت‌های مختلف وجود دارد. سررسید یکی از هدایایی است که از مد نمی‌افتد و وجود آن در هر شرایطی نیاز است.  سر رسید تبلیغاتی در تنوع بسیار زیادی عرضه شده است. از این رو دایره گسترده‌ای از انتخابات پیش روی شما قرار دارد. اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را دارید پیشنهاد می‌کنیم که سررسید را فراموش نکنید.

 لیوان تبلیغاتی

Promotional mug 6565 1024x935 - انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی محسوب می‌شود. با چاپ تبلیغاتی روی لیوان، و عرضه آن به مردم توجه افراد زیادی را به برند خود جلب می‌کنید. لیوان وسیله‌ای است که افراد هر روز در منزل، محل کار و غیره به آن نیاز دارند. تکنولوژی فوق العاده چاپ روی لیوان، فرصتی استثنائی را برای شما به وجود آورده است که هر آنچه از نام و خدمات خود می‌خواهید را به گوش مردم برسانید. این محصول تبلیغاتی حضور پررنگی را در نمایشگاه‌ها و همایش‌های گوناگون دارد.

یکی از بهترین روش‌ها برای ماندگاری در ذهن مخاطب لیوان تبلیغاتی است. چه خوب است زمانی که حضار در همایش یا نمایشگاه گلویی تازه می‌کنند و نوشیدنی خنک یا گرمی را می‌نوشند و از آن لذت می‌برند، اولین چیزی که به چشم آن‌ها می‌خورد برند شما باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی

Advertising keychain 30 - انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

یکی از آیتم‌هایی که اکثر افراد همیشه همراه خود دارند، جاکلیدی تبلیغاتی است. جاکلیدی تبلیغاتی یکی از آیتم‌های ارزان قیمت و کاربردی است. افراد به موجب پیدا کردن راحت کلید در کیف و اتصال چندین کلید به یکدیگر، از جاکلیدی استفاده می‌کنند. یکی از امتیازات ویژه جاکلیدی تبلیغاتی امکان سفارش آن به صورت اختصاصی و لوگوی شرکت شما است. جاکلیدی‌های مختلف در جنس، طرح و رنگ‌های متفاوتی وجود دارند. با توجه به سلیقه خود و برند شرکتتان فرصت برگزیدن بهترین نوع آن را دارید. 

حتما بخوانید:  انواع ژست در طبیعت و اصول عکاسی حرفه ای

انتخاب تبلیغ خلاقانه با کمترین هزینه

لوازم التحریر تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی فرهنگی، مقرون‌به‌صرفه و کاربردی به‌شمار می‌آیند. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت از قبیل لوازم التحریر شامل آیتم‌های مختلفی نظیر مداد، ماژیک، اتود، پایه چسب، پوشه، خود نویس، روان نویس وغیره است. این لوازم همیشه در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از این رو با ثبت برند و لوگوی خود روی اقلام لوازم التحریر تا مدت زمان زیادی در کنار مشتری خواهید بود. هدایای تبلیغاتی در یاد و خاطره مخاطب نقش می‌بندند و در توسعه ارتباط با مشتریان نقش موثری ایفا می‌کنند. با دادن هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی، تصویر ماندگاری از نام برند خود در ذهن مشتری به جای می‌گذارید. در این گفتار شما را با هدایای تبلیغاتی ارزان و پرطرفدار از قبیل خودکار، سر رسید، لیوان، جاکلیدی و لوازم‌ التحریر آشنا کردیم. خودکار محصولی بسیار کاربردی برای تمامی افراد است. سررسید نیز یکی از کالاهایی است که مطلوب استفاده افراد زیادی است، زیرا برای مکتوب کردن امور روزانه یا درس به آن نیاز دارند.

(سفارش چاپ انواع تبلیغات در تهران ) با هدیه دادن لیوان تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها برند شما در معرض دید بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. با توجه به موارد مذکور یکی از روش‌های موثر و کاربردی برای دیده شدن و معروف شدن تهیه انواع هدایای تبلیغاتی است. 

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
black players
2 years ago

انوع هدایای تبلیغاتی ارزان خیلی زیاد هست کدام بیشتر سفارش دارید