Search
Close this search box.

تاثیر تراکت در بازار فروش کسب و کار شما

تراکت تبلیغاتی در فروش_

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد در طی مسیر با افرادی برخورد کرده ای مه کاغذ های رنگی و سیاه و سفید در دست دارند. و شما را ترغیب به گرفتن آنها می کنند . شما با دیدن تبلیغات آن تراکت های ناخودآگاه وارد آن فروشگاه یا رستوران می شود و بدون اینکه قصد خرید داشته باشید ممکن است با دست پر از آنجا بیرون بیایید. بله از تاثیر چاپ تراکت در فروش نمی توان غافل شد تبلیغات صد ها راه دارد که همه می تواند پاسخگو باشد. اما یکی از ارزان ترین و پر بازده ترین راه های  پخش تراکت تبلیغاتی است . برای آشنایی با طراحی می تونید مقاله طراحی تراکت و نکات کلیدی مطالعه کنید.

مزیت های بخش تراکت در فروش

در بازار  کسب و کار،  کارهای زیادی وجود دارد که هر کدام قصد فروش کالای خود را دارند.برای همین شما باید از یک تبلیغات به صورت مستمر برخوردار باشید که پخش تراکت می تواند بهترین گزینه باشد.باید بدانید پخش این کاغذ های رنگی به صورت مداوم تاثیر بسیار بالایی در فروش شما دارد. شما باید از توزیع  مداوم تراکت ها غافل نباشید چون همیشه افراد جدید در حال رفت و آمد هستند که تبلیغات شما را ندیدن حتی بعد از چند ماه چاپ و پخش متداوم و بعد از جواب گیری از پخش تراکت غافل نشوید چون رقابت در این زمینه بسیار بالا است و تراکت شما باید در بین عموم کاملا جا بی افتد.برای متقاعد کردن مشتری نیاز به تبلیغات مداوم و حرفه ای دارید که با دادن تراکت می توانید تصویر سازی ذهنی از محصول خود را در مشتری ایجاب کنید.

حتما بخوانید:  موفقیتی بی‌نظیر با چاپ جعبه غذا

چرا تراکت های تبلیغاتی؟

به طور کلی همه مشاغلی که در زمینه تولید کالا یا یک شغل خدماتی مشغول به فعالیت هستند. برای آنکه محصول آنها در دنیای شلوغ کسب و کار شناخته شود. نیاز مند به تبلیغات مداوم و پر بازده می باشند، که تراکت یکی از گزینه های عالی می باشد.به بیانی دیگر پخش تراکت به نوعی وابسته به همه مشاغل در سطح شهر می باشد و می تواند  نقش بسیار بالایی در فروش محصولات و خدمات ارائه بدهد. اگر یک رستوران با چاپ جذاب یک تراکت و استخدام یک تراکت پخش کن حرفه ای کار خود را شروع کند فروش او در روز با آمار قابل توجهی روبه افزایش قرار می گیرد. شما با استخدام یک تراکت پخش کن حرفه ای در هر ساعت ۱۰۰۰ برگه تبلیغاتی را در اختیار عموم مردم قرار می دهید. الان درک کردید چه حجم بالایی از تبلیغات در حال پردازش است. خوب درصد تخمینی که از بازخورد، این تبلیغات در طی روز است صد در صد می تواند بالا باشد.

تبلیغاتی edited - تاثیر تراکت در بازار فروش کسب و کار شما
تراکت تبلیغاتی

نرخ سود دهی تراکت نسبت به هزینه آن

اینکه چه تعداد از مشتریانی که تبلیغ شما را می بیند مشتریان شما خواهند شد. گزینه اصلی است که فکر شما را مشغول خواهد کرد.اما شما باید در نظر داشته باشید تراکت در چاپ فرم عمومی که ساده و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است می تواند ۶۵ درصد نرخ بازدهی داشته باشد. این درمقابل چاپ یک کاتالوگ یا یک بروشور تبلیغاتی خوش آب و رنگ چند صفحه ای یا یک بیلبورد با هزینه ماهانه بالا خیلی بیشتر می تواند باشد.این درحالی است که نرخ بازدهی تبلیغاتی در تلویزیون ۳ درصد، شبکه های اجتماعی یک و نیم درصد می باشد با این حساب می توان به جرات گفت که تعداد مخاطبینی که به مشتریان تبدیل می شوند از نوع تبلیغات بسیار بالاتر از روش های دیگر است اما به شرط آنکه تراکت پخش کن شما مسئولیت پذیر باشد و در پخش تراکت کوتاهی به خرج ندهد و با مشتری ارتباط کلامی بگیرد چون تراکت بدون آگاهی دادن و برقراری ارتباط اثری ندارد و فقط اتلاف وقت به حساب می آید.

حتما بخوانید:  هر آنچه که باید از چاپ جعبه ساندویچ بدانید

اصول طراحی تراکت

اصول طراحی تراکت می‌توانند نقش مهمی در جذب توجه مخاطبان و افزایش اثربخشی توزیع داشته باشند. در زیر، چند اصل طراحی تراکت آورده شده است:

استفاده از طراحی ساده، اما جذاب و واضح برای انتقال پیام بهتر است. از فونت‌ها و رنگ‌های خوانا و متناسب با محتوا استفاده کنید.

تراکت باید پیام اصلی و مهم شما را به وضوح انتقال دهد. مخاطبان باید به سرعت متوجه اهمیت کسب و کار شما شوند.

تصاویر و گرافیک‌های جدید می‌توانند تراکت را زنده و جذاب کنند. از تصاویر با کیفیت و مرتبط با محتوا باید استفاده کرد.

متن‌ها باید به صورت استراتژیک قرار گیری کنند. عناصر مهم و جذاب تراکت باید در نقاط قابل مشاهده و خواندن باشند.

با استفاده از تغییرات در اندازه و فرمت متن، می‌توانید تا حد امکان تنوع و جذابیت به تراکت خود ببخشید.

برقراری ارتباط بصری میان متن و تصاویر می‌تواند تراکت را برای مخاطبان جذاب‌تر کند و اطلاعات را بهتر منتقل کند.

رنگ‌های جلب‌کننده می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. از رنگ‌های متناسب با برند و کسب و کار استفاده کنید.

حتماً اطلاعات تماس شما در تراکت قرار گیرد تا مخاطبان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند یا از خدمات شما استفاده کنند.

Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
رضا
3 years ago

خیلی مقاله خوبی بود. مرسی