Search
Close this search box.

خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

یکی از ابزارهایی که در معروف شدن برند و کسب و کار شما نقش مهمی ایفا می‌کند، هدایای تبلیغاتی است. در این بین محصولات متنوع و گسترده‌ای برای به نمایش گذاشتن برند شما وجود دارد. خودکار تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین، پرکاربردترین و موثرترین ابزارهای تبلیغات است.

در بازاریابی و مارکتینگ، هدیه دادن خودکار یکی از روش‌های جذب مشتری است؛ چرا که کاربرد این وسیله انکار ناشدنی است و اکثر افراد طی روز به آن احتیاج پیدا می‌کنند. افراد خودکارهای تبلیغاتی را نزد خود نگه می‌دارند و در هر جایی که می‌روند، آن را همراه خود می‌برند. از این رو خودکارهای تبلیغاتی در معرض دید بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. خودکار علاوه بر اینکه هدیه‌ای تبلیغاتی است، هدیه‌ای فرهنگی نیز به شمار می‌آید. در این گفتار با انواع خودکارهای تبلیغاتی و موارد استفاده از آنها آشنا خواهید شد. چاپ خودکار تبلیغاتی ارزان در تهران با تحویل رایگان در سایت چاپو انجام میشود.

قدیمی min 1024x1011 - خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

چه اطلاعاتی بر روی خودکار تبلیغاتی می توان درج کرد؟

 خودکارها ابزارهای تبلیغاتی موثری هستند. اطلاعاتی که روی خودکارهای تبلیغاتی چاپ می‌شوند می‌توانند تأثیر زیادی در تبلیغات و معرفی کسب و کار داشته باشند:

  • لوگو و نام تجاری شرکت به صورت بزرگ و قابل تشخیص روی خودکار چاپ می‌شوند. این کار باعث شناخت بیشتر برند و معرفی آن به مشتریان جدید می‌شود.
  • اطلاعات مربوط به شرکت مانند آدرس، شماره تماس، ایمیل، آدرس شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بر روی خودکار چاپ می‌شوند. این اطلاعات به مخاطبان کمک می‌کنند تا به راحتی با شما در ارتباط باشند و اطلاعات بیشتری درباره‌ی شما کسب کنند.
  • گاهی اطلاعاتی از محصولات یا خدمات شرکت روی خودکار چاپ می‌شود. این اطلاعات مختصر و مفید باعث می‌شود تا مشتریان درباره‌ی محصولات یا خدمات شما آگاهی بیشتری پیدا کنند و برای استفاده از آنها ترغیب شوند.
حتما بخوانید:  11 مرحله در چاپ افست و فرم بندی اصولی

ویژگی خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی دارای طراحی جذاب، متفاوت و برجسته می باشند. این اولین چیزی است که مخاطبان به آن توجه می‌کنند و در نتیجه، طراحی با کیفیت می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

از آنجایی که خودکارها به عنوان نماینده‌ی کسب و کار شما در دست مخاطبان استفاده می‌شوند، چاپ با کیفیت بالا و استفاده از مواد مرغوب در ساخت آنها اهمیت دارد تا نشان دهند کیفیت کار و محصولات شما نیز بسیار بالاست.

این خودکارها باید از مواد مقاوم و با دوامی ساخته شوند تا هنگام استفاده روزانه تحت تأثیر نباشند و بتوانند برند شما را به مدت طولانی نشان دهند.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی یا به عبارتی دیگر خودکارهای تبلیغاتی لاکی یکی از انواع رایج، پرطرفدار و همچنین پرفروشترین خودکارهای تبلیغاتی به حساب می آیند. این نوع خودکارها به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند، از دیرباز مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته اند. خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی در مدلهای متنوعی نظیر خودکارهای تبلیغاتی کمرپیچ، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نگین دار، خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی فشاری، خودکاری تبلیغاتی پلاستیکی مذهبی و غیره طراحی و عرضه شده اند.

خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکارهای تبلیغاتی فلزی از نمونه خودکارهای تبلیغاتی هستند که از کیفیتی عالی و ظاهری جذاب بهره‌مند شده‌اند. خودکارهای فلزی تبلیغاتی این فرصت را برای شما فراهم می کند که برند خود را به زیباترین شکل روی آنها حک کنید.

Metal pen 2 min 1024x682 - خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

 خودکارهای فلزی با نام و شعار شرکت شما تا مدت زمان زیادی در یاد و خاطره افراد باقی خواهند ماند. جنس بدنه خودکار فلزی متشکل از استیل و آلومینیوم مقاوم است که موجبات ماندگاری این هدایای تبلیغاتی را به ارمغان آورده است. این نوع خودکارهای تبلیغاتی در طیف رنگی گسترده و مدل‌های متنوعی طراحی و تولید شده است. خودکارهای مزبور برای هدایایی از قبیل روز دانش آموز، روز دانشجو، هدایای مخصوص در نمایشگاه‌ها و غیره کاربرد ویژه‌ای دارند.

حتما بخوانید:  جعبه بسته بندی

بیشتر بدانیم : جعبه هارد باکس چیست؟

خودکار تبلیغاتی پایه‌دار

یکی دیگر از مدل‌ خودکارهای تبلیغاتی خودکار رومیزی پایه‌داراست. از آنجایی که این خودکارها روی میز قرار می‌گیرند، گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع تبلیغات هستند. خودکارهای تبلیغاتی پایه‌دار در شکل و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و کاربردی اساسی در سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دارند.

Metal pen 66 min 683x1024 - خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

 خودکارهای پایه‌دار از جنس‌های مختلف چوبی، فلزی و غیره ساخته شده اند و از استحکام بالایی برخوردار هستند؛ این دلیل سبب شده است که این نوع خودکارها طول عمر بالایی داشته باشند. همچنین مراجعه کنندگان به ادارات و سازمان‌های مختلف با برند شما آشنا می‌شود و نام تجاری شرکت شما تا زمان‌های طولانی در ذهن آنها نقش خواهد بست.

روان نویس تبلیغاتی

 اگر بخواهیم به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبلیغاتی اشاره کنیم، باید روان نویس‌های تبلیغاتی را مد نظر قرار دهیم. روان نویس‌های تبلیغاتی از هدایایی هستند که رضایت افراد بیشماری را در پی دارند. یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی پک های روان نویس و خودکار تبلیغاتی در کنار یکدیگر است. این پک فوق العاده، هدیه‌ای کاربردی و شیک به حساب می‌آید. کاربرد این هدیه تبلیغاتی برای مراسم‌هایی نظیر همایش‌های خاص، جلسات عمومی و غیره پیشنهاد می‌شود.

Auto Psychograph min 1024x730 - خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

مزایای خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین و موثرترین آیتم‌هایی هستند که در بازاریابی و محبوب شدن نام تجاری نقش مهمی ایفا می‌کنند. خودکار وسیله‌ای کاربردی برای همه افراد تلقی می‌شود. اکثر افراد روزانه به یک خودکار نیاز دارند که برای امور روزمره از آن استفاده کنند. خودکارهای تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان نیز می باشد که دارای مزیت‌های زیادی هستند. قیمت مناسب، گستره وسیع انتخابات، کاربرد عالی و غیره از نمونه ویژگی‌های خودکار تبلیغاتی است. در ادامه نگاهی اجمالی و دقیق به برخی از موارد مذکور خواهیم داشت.

حتما بخوانید:  هر آنچه که باید از چاپ جعبه ساندویچ بدانید

قیمت مقرون به صرفه

وقتی صحبت از قیمت یک محصول تبلیغاتی ارزان قیمت می‌شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند، خودکار تبلیغاتی است. در وهله اول باید بدانیم که خودکارها عموما محصولاتی هستند که نسبت به سایر اقلام تبلیغاتی ارزان قیمت هستند و در گام دوم چنانچه خودکارهای تبلیغاتی را به صورت عمده سفارش دهید، قیمت آن مجددا ارزان‌تر خواهد شد.

گستره انتخابات وسیع

در انتخاب خودکار تبلیغاتی هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. سازندگان این نوع محصولات تبلیغاتی با درنظر گرفتن سلیقه شما محصولی منحصر به فرد و مطابق با خواسته شما را خلق خواهند کرد.

Auto Psychograph6666 min 1024x682 - خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص

خوب است بدانید که در زمینه محصولات تبلیغاتی با یک قانون طلایی روبرو هستیم. طبق این اصل باید محصولی را به افراد هدیه بدهید که به آن نیاز داشته باشند و به طور مکرر از آن استفاده کنند. خودکار یکی از محصولات تبلیغاتی است که از این ویژگی حائز اهمیت برخوردار است. پیشنهاد میکنم برای سفارش چاپ در تهران و تمام شهر از سایت chaapo.ir بازدید کنید.

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار | چاپو
3 years ago

[…] به هدایای تبلیغاتی دیگر کرده است. پیشنهاد می کنم مقاله خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص را مطالعه […]