Search
Close this search box.

نکاتی که باید پیش از سفارش و چاپ هولوگرام در نظر بگیرید

نکات مهم درباره هولوگرام

احتمالا برچسب یا هولوگرام‌هایی را روی کالاهایی که‌ می‌خرید، مشاهده کرده اید. هر کدام از این برچسب‌ها با کالا مطابقت داشته و یک سری شماره و کلمه رو آن‌ها درج شده است. اگر برای محصول تولیدی خود قصد سفارش و چاپ هولوگرام فوری دارید، باید به تمامی نکات مذکور در این مقاله توجه کنید.

در واقع هولوگرام‌ها برچسب‌های امنیتی هستند که هر فردی قادر به درج اطلاعات خود و کالای مربوطه روی آن است. برای چاپ هولوگرام باید به طرح روی آن و نوشته‌های درخواستی توجه کنید.

یکی از عوامل تاثیرگذار در چاپ هولوگرام، انتخاب یک چاپخانه معتبر است که در کیفیت نهایی برچسب شما تاثیر داشته و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های نهایی‌ می‌شود. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد‌ می‌دهیم در این مقاله با ما همراه باشید.

هر آنچه باید از سفارش و چاپ هولوگرام بدانید

هولوگرام‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند که این موضوع باعث شده برای موارد گوناگونی استفاده شوند. برای مثال اگر قصد پلمپ یا بسته‌بندی کالای خود را داشته، با استفاده از یک برچسب که مطابق با فعالیت و برند شماست، آن‌ها را پلمپ کنید. همچنین درج گارانتی کالا نیز روی برچسب امکان پذیر است.

توصیه‌ می‌کنیم پیش از آنکه کالا آماده عرضه به بازار باشد، بازه‌ای را برای سفارش و چاپ هولوگرام در نظر بگیرید. توجه داشته باشید برخی از هولوگرام‌ها پس از جداسازی از روی بسته کاملا کنده‌ می‌شوند و برخی دیگر اثری را از خود روی بسته باقی‌ می‌گذارند که این یک حسن برای اصالت کالای شما به حساب‌ می‌آید.

با توجه به مطالب گفته شده، شاید در ظاهر انتخاب یک هولوگرام بسیار ساده به نظر بیاید؛ اما برای داشتن یک برچسب امنیتی خوب و مرغوب باید به جزئیات آن نیز دقت کنید. مواردی همچون رنگ، طرح، چاپخانه و هزینه‌ها به داشتن یک هولوگرام معتبر کمک کرده و باعث جلب اعتماد مشتریان به شما‌ می‌شود.

حتما بخوانید:  صفر تا صد تولید جعبه مقوایی
Hologram printing0011 - نکاتی که باید پیش از سفارش و چاپ هولوگرام در نظر بگیرید

پیش از چاپ هولوگرام، کالای خود را مشخص کنید

نکته اولی که باید برای چاپ و سفارش هولوگرام در نظر بگیرید، مشخص کردن کالاست. برای آنکه هولوگرام شما با کالای تولید شده مطابق باشد، باید به سایز و نوع کالا توجه کنید. اغلب روی کالاهای کوچک مانند فلش مموری و کارت‌های بانکی هولوگرام‌های گرد و دایره ای زده‌ می‌شود. با این حساب زمانی که نوع کالا و سایز آن مشخص شد، قادر به تعیین طرح هولوگرام هستید.

یک طرح و رنگ مناسب برای برچسب کالا انتخاب کنید

پس از آنکه محصول خود را مشخص کردید، باید با توجه به کارآیی هولوگرام یعنی پلمپ بسته بندی محصول یا درج گارانتی روی آن، طرح برچسب را انتخاب کنید. اغلب طرح‌های مختلفی برای سفارش و چاپ هولوگرام وجود دارد. پیشنهاد‌ می‌دهیم برای آنکه بهترین انتخاب را داشته باشید، طرح‌های مختلف را روی بسته‌بندی‌های دیگر شرکت‌ها مشاهده کنید و ایده بگیرید. همچنین با افراد باتجربه مشورت کنید. در اینترنت طرح‌های مختلفی برای هولوگرام وجود دارد که قادر به ایده گرفتن از آن‌ها هستید.

در سفارش و چاپ هولوگرام، رنگ انتخابی نیز مهم است. سعی کنید رنگی مطابق با رنگ بسته بندی برای هولوگرام خود انتخاب کنید. رنگ‌هایی همچون طلایی، نقره ای و رنگین کمان برای هولوگرام‌ها در نظر گرفته‌ می‌شود.

در چاپ هولوگرام قادر به استفاده از تصاویر ثابت یا متحرکی هستید که این به غیرقابل کپی بودن اعتبار شما نیز کمک‌ می‌کند. اغلب تصاویر در زوایای خاصی قابل مشاهده بوده که بهتر است این موضوع را در طراحی هولوگرام در نظر بگیرید.

Hologram printing95950 - نکاتی که باید پیش از سفارش و چاپ هولوگرام در نظر بگیرید

بهترین چاپخانه را برای سفارش خود برگزینید

یکی از موضوعاتی که منجر به ضرر شما در چاپ هولوگرام‌ می‌شود، انتخاب یک چاپخانه بی‌تجربه و ناوارد است. اغلب برخی از این مراکز به چاپ این نوع از برچسب‌ها‌ می‌پردازند که باید با جست‌وجو یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید.

حتما بخوانید:  مراحل چاپ سربرگ و فواید استفاده از آن

پیش از سفارش هولوگرام، پیشینه چاپخانه را بررسی کرده و نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید. انتخاب یک چاپخانه معتبر، علاوه بر آنکه در طراحی هولوگرام به شما کمک‌ می‌کند، باعث‌ می‌شود در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

البته این موضوع نباید منجر به انتخاب یک چاپخانه ارزان قیمت شود؛ زیرا با طراحی و کیفیت پایین هولوگرام چاپ شده به کسب‌و‌کار شما ضرر‌ می‌رساند. همچنین استفاده از دستگاه‌های مدرن و به‌روز در چاپخانه به کیفیت برچسب نهایی کمک‌ می‌کند.

اغلب چاپخانه‌های معتبر، از شرکت سفارش‌دهنده مدارک مربوطه را‌ می‌گیرند که از صحبت شرکت و کلاهبرداری نبودن هولوگرام چاپ شده آگاه شوند. به طور کلی با توجه به ارزشی که هولوگرام به کالای تولیدشده‌ می‌دهد، هزینه‌های پرداختی برای چاپ هولوگرام بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و ارزش دارد.

نکاتی که باید پیش از سفارش و چاپ هولوگرام در نظر بگیرید.

هولوگرام‌ها دستگاه‌های تصویری هستند که با استفاده از نور و تداخل موج‌ها، تصاویر سه‌بعدی و واقع‌گرایانه ایجاد می‌کنند. این هولوگرام‌ها به دو دسته عمده هولوگرام عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

هولوگرام‌های عمومی و آماده قبلاً طراحی شده و در دسترس عموم قرار دارند، بنابراین هزینه تولید و سفارش آن‌ها کمتر است .برای خرید این نوع هولوگرام نیاز به زمان کمتری دارید. زیرا طرح‌ها و مدل‌های مختلف آماده برای سفارش هستند.

هولوگرام‌های اختصاصی بر اساس درخواست و نیاز خاص شما طراحی می‌شوند. می‌توانند شامل طرح‌های ساده یا پیچیده باشند و حتی می‌توانید برند خودتان یا شماره مورد نظر را بر روی آن‌ها چاپ کنید.

هزینه سفارش هولگرام به چاپ چاپو

قیمت سفارش یک هولوگرام برای چاپ وابسته به چند عامل است که می‌توان به نوع هولوگرام، اندازه و ابعاد آن، کیفیت چاپ، میزان و تعداد سفارش و جزئیات طراحی اشاره کرد.

حتما بخوانید:  نکات مهم درباره چاپ فاکتور رنگی

برای تخمین قیمت دقیق، بهتر است با چاپخانه چاپو تماس بگیرید و جزئیات سفارش خود را به آن‌ها ارائه دهید.

سخن آخر

هولوگرام نوعی برچسب امنیتی برای کالا و شرکت شما محسوب‌ می‌شود که ممکن است روی بسته بندی کالا، کارت‌های بانکی و غیره قرار گیرد. اگر قصد سفارش و چاپ هولوگرام را دارید، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید که علاوه بر صرف هزینه مناسب، یک هولوگرام مطابق با کالای شما چاپ شود.

در این مقاله سعی کردیم به نکات مهمی برای سفارش هولوگرام اشاره کنیم که اگر آن‌ها را در نظر بگیرید، به کالا و فعالیت خود ارزش داده‌اید. پیش از چاپ برچسب، کالا و نوع آن را مشخص کرده و سایز آن را تعیین کنید.

رنگ و طرح هولوگرام نیز بسیار مهم است. ترکیبی از تمامی رنگ‌ها جلوه خاصی را به هولوگرام شما‌ می‌دهد. همچنین برای انتخاب طرح قادر هستید طرحی ثابت یا متحرک را انتخاب کنید. اغلب طرح‌هایی که در برخی از زوایا دیده‌ می‌شود، به امنیت هولوگرام شما کمک کرده و آن‌ها را غیرقابل کپی شدن‌ می‌کند.

پیشنهاد‌ می‌دهیم با انتخاب یک چاپخانه معتبر و باسابقه، بهترین برچسب‌های امنیتی را سفارش داده و از این طریق در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments