جعبه شیرآلات

طراحی و تولید جعبه شیرآلات

بسته بندی شیرآلات

اگر تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی هستید و در تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده می‌کنید حتما در طراحی و چاپ جعبه شیرآلات هم بیشترین وسواس را به خرج دهید، چرا که بسته‌بندی شیک، مناسب و مقاوم یکی از اصلی‌ترین شروط موفقیت هر نوع تولیدی است. محصولات بهداشتی هم از این قاعده مستثنی نبوده و نخواهند بود.

در بازار امروزی به روی هر کالایی که دست بگذارید حداقل ده تولید کننده متفاوت خواهید یافت که هرکدام به نحوی در حال بازاریابی محصولات خودشان هستند. اما برنده اصلی آن تولیدکننده‌ای است که بتواند در نگاه اول اطمینان مشتری را با جعبه شیک و زیبایش جلب کند. شیرآلات در هر اندازه‌ای که تولید می‌شوند، باید دارای بسته بندی شکیل و درخورد باشند، در ادامه به اهمیت این موضوع می‌پردازیم. از صفحه چاپ جعبه لامپ بازدید کنید.

در بحث بازاریابی عوامل بسیار زیادی دخیل هستند که ممکن است تولیدکننده از آنها به اشتباه غافل باشد، طراحی جعبه شیرآلات به صورت هوشمندانه یکی از عوامل افزایش فروش محصول است. مشتری با مقایسه کردن محصولات متنوعی که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، آن محصولی را انتخاب خواهد کرده که از جعبه و بسته بندی شکیل‌تری برخوردار است. برای سفارش آنلاین جعبه کلیک کنید. این یک اصل ثابت شده در بازاریابی است که به فروش حداکثری محصول منجر می‌شود. جعبه شیرآلات باید چند ویژگی دیگر هم باشد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم:

ابعاد محصول و کاربردهای آن را به وضوح نشان دهید

یکی از معضلاتی که افراد با خرید شیرآلات دارند این است که بعد از خرید محصول، متوجه می‌شوند که کارکرد آن با چیزی که فکر می‌کردند متفاوت است و باید آن را پس دهند! این مشکل از آنجایی نشأت می‌گیرد که اندازه و کارکرد شیرآلات را به روی جعبه و بسته بندی آن نمی‌آورند. اگر مشتری بتواند خرید هوشمندانه‌ای انجام دهد، رغبت پیدا می‌کند که دوباره از محصولات همان شرکت استفاده کند.

بسیاری از شیرآلاتی که به فروش می‌رسند حتی فاقد جعبه هستند و یا طراحی بسته بندی آنها کاملا مشکل دارد.

جعبه شیرآلات باید محافظ محصول باشد

شیرآلات در زمره کالاهای نسبتا ظریفی قرار دارد که در صورت حمل غیرصحیح و یا پرتاب شدن از ارتفاع ممکن است به کلی غیرقابل استفاده شوند. از این‌رو در کنار طراحی خلاقانه و درج نکات مهم، جعبه شیرآلات باید از جنس مرغوب و مقاومی باشد تا از محصول به خوبی محافظت کند. مشتریان با دیدن کوچک‌ترین لَک یا صدمه از خریدن کالا خودداری می‌کنند. لذا برای تولیدات کارخانه خود بهتر است به تمامیِ نکات گفته شده خوب توجه کنید.

نقطه قوت محصول باید به چشم بیاید!

اگر شیرآلات بهداشتی کارخانه شما ضدزنگ است و یک قطره هم چکه نمی‌کند، آن را باید به وضوح به مشتری نشان بدهید. نقاط قوت را باید طوری به روی جعبه بازگو کرد که جای هیچ شک و ابهامی برای مشتری نگذارد. استفاده از رنگ‌های براق، کیفیت چاپ عالی و طراحی منحصر به فردْ می‌توانند در انتقال مقصود شما بکار بیایند.

به طور کلی برای بسته بندی شیرآلات ۴ نوع مختلف وجود دارد که در این قسمت به معرفی آنها می‌پردازیم، لازم به ذکر است که در شرکت چاپو ۴ نوع بسته بندی شیرآلات با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند.

پنجره‌ای

همانطور که از نامش پیداست، در این نوع بسته بندی قسمتی از جعبه بریده شده و به جای طلق استفاده می‌شود تا قسمتی از محصول بدون نیاز به بازکردن جعبه برای مشتری قابل رویت باشد. جعبه شیرآلات به صورت پنجره‌ای رایج‌ترین و بهترین نوع بسته بندی در نظر گرفته می‌شود که در صنایع مختلف هم به کار می‌رود.

 

کشویی

برای شیرآلات ریز و حساس اکثراً از جعبه کشویی استفاده می‌شود. در این نوع بسته بندی از دو جعبه خالی و پر که یک حالت کشویی ایجاد می‌کنند استفاده می‌شود. برای بیرون آوردن محصول نیازی نیست که جعبه را به کل باز و بسته کنید.

یک طرفه

نوع ساده و بسیار پرطرفدار بسته بندی محصولات بهداشتی، استفاده از جعبه‌های یک طرفه است. این نوع جعبه برای محصولاتی که عمدتاً شکننده و کوچک نیستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاشو

گرانقیمت‌ترین نوع جعبه شیرآلات است که برای محصولات زینتی استفاده می‌شود. این نوع جعبه‌ها در شرکت چاپو با ظرافت و زیبایی هرچه تمام‌تر تولید می‌شوند.