Search
Close this search box.

چاپ جعبه دایکاتی

سفارش و چاپ جعبه دایکاتی با  قیمت عالی

سفارش جعبه دایکاتی

در حال حاضر، چاپ جعبه دایکاتی یا همان کارتن دایکاتی یکی از پرطرفدارترین کارتن ها در صنعت کارتن سازی است که متقاضیان، از آن در بازارهای داخلی و صادراتی استفاده می کنند. چرا که این نوع جعبه ها توسط قالب به شک تمیزتر و شکیل تری تولید می شوند. بنابراین افرادی که قصد دارند محصولات خود را در بسته بندی های جذاب تری روانه بازار، خصوصا بازارهای خارجی کنند از این کارتن ها استفاده می کنند. خوشبختانه این کارتن ها قابلیت بسته بندی محصولات مختلف را دارند.در تولید و چاپ جعبه دایکاتی از دستگاه ها و عملیات های مختلفی استفاده می شود. پیشنهاد میکنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

Print the Daikati box - چاپ جعبه دایکاتی

جعبه یا کارتن دایکاتی جعبه ای است که یک شکل عادی ندارد و ابعاد و اندازه های آن از قبل مشخص نیست. منظور از اینکه این کارتن ها شکل عادی ندارند این است که به مانند کارتن های معمولی و رایج نمی باشند. به کارتن های رایج و معمولی ارتن های مدر یا آمریکایی نیز می گویند که عموما چهاردرب هستند و در تولیدشان از هیچگونه قالبی استفاده می شود. از آنجایی که این نوع کارتن ها را با دستگاه خط و چاک، برش می دهند هیچ شکل زیبایی ندارد و عموما در زمان برش، گوشه های آن ها له می شود. عموما از این نوع کارتن ها در مواردی همچون، اسباب کشی، به عنوان کارتن پستی و .. استفاده می شود.

برعکس، جعبه دایکاتی را با استفاده از قالب، تولید می کنند. به همین دلیل از شکل تمیز و زیبایی برخوردار است. همان طور که اشاره نمودیم ابعاد و اندازه های این مدل کارتن، از قبل تعیین نشده چرا که برش ورقه های کارتن آن، با توجه به ابعاد و مدل بسته بندی محصولات انجام می گیرد.

از آنجایی که این کارتن ها را با دستگاهی به نام دایکات، برش می دهند آن را جعبه دایکاتی می گویند. البته دستگاه های دایکات مورد استفاده در این صنعت متفاوت است که از جمله آن ها می توان به دایکات پینگ پونگی، دایکات فکی و دایکات روتاری یا دوار اشاره نمود.

شکل تمیز، زیبا و مرتب این جعبه ها سبب شده چاپ جعبه دایکاتی در صنف تولیدکنندگان و صادرکنندگان بسیار پرطرفدار باشد چرا که مصرف کنندگان بعد از آنباکسینگ یا همان باز کردن جعبه، حس خوبی پیدا می کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین نوع کارتن برای طرح و لوگوهای پیچیده خود هستید چاپ جعبه دایکاتی بهترین گزینه برای شما است.

مزیت ها

یکی از مهم ترین مزیت های چاپ جعبه دایکاتی این است که در زمان تولید کارتن، میزان دور ریز را کاهش می دهد. از دیگر مزایای مثبت این کارتن ها این است که هر مشتری می تواند با توجه به نیاز و محصولات خود آن را تولید کند. چرا که قالب های تولیدکننده این جعبه ها بدون تلورانس ابعاد و بسیار دقیق می باشد. لذا تولیدکنندگان می توانند یک جعبه کاملا فیت محصولات خود، سفارش و دریافت کنند و هیچ نگرانی از بابت بزرگ یا کوچک بودن جعبه ها نداشته باشند.

صرفه جویی در زمان و ایجاد برش های بسیار دقیق و حرفه ای از دیگر مزایای چاپ جعبه دایکاتی است. همچنین بر روی این جعبه ها می توان از اشکال و طرح های خلاقانه را چاپ کرد. لذا اگر می خواهید محصولات داخل بسته بندی را به شکل بهتری به مشتریان نشان دهید این جعبه ها بهترین پیشنهاد برای شما است. طبیعتا این مورد، از دیگر مزیت های بارز چاپ جعبه دایکاتی است چرا که سبب جذب مشتریان بیشتر و در نهایت، فروش بیشتر می شود.

از آنجایی که جعبه دایکاتی را می توان در اشکال و ابعاد متنوعی تولید کرد و محصولات را با بسته بندی جذاب تری به بازار عرضه کرد در موارد مختلفی از آن استفاده می شود. حال اگر شما هم از علاقه مندان به استفاده و چاپ جعبه دایکاتی هستید باید بدانید که این جعبه ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • کارتن دایکات تلسکوپی: کارتن های موز، نمونه ای از این دایکات می باشند.
  • دایکات بدون درب: انواع کارتن های لوازم خانگی مثل کارتن های اجاق گاز یا یخچال، جزء این نوع کارتن دایکاتی هستند.
  • دایکات یک درب: این نوع جعبه دایکاتی را به گونه ای تولید می کنند که مشتری می تواند محتویات داخل جعبه را ببیند.
  • دایکات سوراخ دار: کارتن های میوه، تره بار و لبنیات جزء این دسته هستند.
  • دایکات دسته دار: از جمله این کارتن ها می توان به کارتن اسباب بازی کودکان یا جعبه های مخصوص هدیه و کادو اشاره نمود.

در این راستا باید بگوییم قیمت این جعبه ها بسته به پارامترهایی، متغیر می باشد. یکی از این پارامترها نوع چاپ آنها است که به دو صورت فلکسویی و لمینتی می باشد. چاپ فلکسویی ساده تر از لمینتی است و طبیعتا قیمت پایین تری دارد. ولی کارتن های لمینتی هیچگونه محدودیتی در چاپ ندارند و طرح های زیباتری را به چاپ می رسانند.

از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت چاپ جعبه های دایکاتی می توان به ابعاد، تعداد، تیراژ یا تعداد سفارش، نوع چاپ، نوع ورق مصرفی، تعداد رنگ و … اشاره نمود.