Search
Close this search box.

شرایط ارسال

گاهی در نحوه ارسال خرید محصولات آنلاین مشکلاتی در خصوص هزینه و زمان ارسال به وجود آمده که باعث شده مشتریان اعتماد خود را نسبت به خرید اینترنتی از دست بدهند . امروزه با روشهای مختلفی که برای ارسال وجود دارد چاپو به دنبال بهترین روش برای حل این مشکل می باشد تا با شرکت ها و موسسات مختلف خدماتی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان (ارسال سریع) سفارشات را با کمترین آسیب به دست شما مشتری گرامی برساند .روش ارسال کالا انواع مختلفی دارد که با توجه به فاصله مشتری و مدت زمان تحویل سفارش انتخاب می شود .

ارسال پستی

یکی از قابل اطمینان ترین راه هایی که چاپو برای راحتی شما عزیزان در نظر گرفته است ارسال پستی یا پیشتاز است . در این روش سفارش شما حداکثر تا سه روز کاری و طبق تعرفه با توجه به مسافت محاسبه می شود .توصیه میشود برای سفارشات قیمتی و آسیب پذیر از این روش استفاده کنید .

ارسال سریع

ما در این روش توسط سرویس های خدمات پیک موتوری :الو پیک،تیپاکس،اسنپ باکس بسته شما را ارسال میکنیم و معمولا سفارش شما بعد از یک روز کاری به دستتان میرسد و هزینه ی آن به عهده مشتری می باشد . برای مشتریانی که در تحویل سفارش خود عجله دارند این روش گزینه مناسبی است .

ارسال توسط باربری اتوبوسی (ترمینال)

ما در این روش توسط سرویس های خدمات پیک موتوری : الو پیک، تیپاکس و اسنپ باکس بسته شما را ارسال می کنیم و معمولا سفارش شما بعد از یک روز کاری به دستتان می رسد و هزینه ای آن به عهده مشتری می باشد . برای مشتریانی که در تحویل سفارش خود عجله دارند این روش گزینه مناسبی است .ما از این روش بنا به درخواست مشتری استفاده می کنیم و تحویل سفارش به زمان حرکت اتوبوس و مسافت مقصد مورد نظر بستگی دارد.

ارسال از طریق حمل ‌و نقل هوایی

اگر هیچکدام از موارد بالا مهیا نباشد یا به درخواست شما از این روش استفاده می کنیم که نرخ آن به وزن بسته ارسالی بستگی دارد و برای تحویل کالا باید در فرودگاه حضور داشته باشید.

در تمامی روشهای نامبرده شده ارسال کالا بسته به مسافت، وزن کالا، جنس و نوع کالا، داخل کشور بودن یا نبودن مقصد و… خدمات و قیمت مخصوص خودشان را دارند و هزینه آن به عهده مشتری می باشد .