Search
Close this search box.

افزایش میزان فروش با چاپ جعبه سیب زمینی

با چاپ جعبه سیب زمینی، می‌توانید روزانه با حجم بسیار زیادی از فروش شگفت انگیز، مواجه گردید. یکی از محبوب‌ترین سوخاری‌ها در رستوران‌ها، فست فودها و …، سیب‌ زمینی سوخاری است. این سوخاری در کنار انواع برگرها، غذاها و سالادها نیز مکمل ایده‌آلی شناخته شده است. اما در صورتی که از بسته‌بندی مناسب برای حمل و جابجایی آن استفاده نشود، قطعا انتخاب مناسبی برای طرفداران سیب زمینی سرخ کرده نیست. شاید این موضوع بعید به نظر برسد، اما امروزه انتخاب و استفاده از جعبه مناسب سیب زمینی، امری انکار ناپذیر به شمار می‌رود.

زمینی - افزایش میزان فروش با چاپ جعبه سیب زمینی

کدام یک از انواع جعبه سیب زمینی برای چاپ مناسب تر هستند؟

انتخاب جعبه سیب‌زمینی برای چاپ بستگی به موارد مختلفی از جمله نوع محصول، استفاده نهایی و استراتژی بازاریابی شما دارد. ولی به طور کلی، جعبه‌های کارتنی با کیفیت بالا و قابلیت چاپ عالی بر روی سطح آن‌ها معمولاً برای بسته‌بندی سیب‌زمینی مناسب هستند. این نوع جعبه‌ها می‌توانند به راحتی با چاپ لوگو یا طرح‌های دلخواه شما مطابقت داشته باشند و در عین حال از نظر حفاظتی نیز ایده‌آل هستند.

هزینه چاپ جعبه سیب زمینی

هزینه چاپ جعبه‌های سیب‌زمینی ممکن است متفاوت باشد و به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:

ابعاد و طراحی مورد نظر برای جعبه سیب‌زمینی تأثیر زیادی بر هزینه دارد. جعبه‌های بزرگتر یا با طرح‌های پیچیده ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

از نظر مواد استفاده شده برای جعبه (مثل کاغذ یا کارتن)، کیفیت چاپ، پوشش و لمینیت‌های مختلف، هزینه متفاوتی را ایجاد می‌کنند.

معمولاً تعداد بیشتری از جعبه‌ها، هزینه‌ی هر واحد را کمتر می‌کند. بنابراین، سفارش در حجم بالا می‌تواند به صرفه‌تر باشد.

حتما بخوانید:  کتاب عکس چیست و یک کتاب داستانی عالی از زندگی خود ایجاد کنید.

استفاده از چاپ CMYK یا پرینترهای دیجیتال ممکن است هزینه را تحت تأثیر قرار دهد.

برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد هزینه چاپ جعبه سیب‌زمینی با چاپ چاپو تماس بگیرید تا پیشنهادات و قیمت‌های دقیقتری دریافت کنید.

 

اهمیت چاپ جعبه سیب زمینی:

آیا از اهمیت چاپ جعبه سیب زمینی مطلع هستید؟!؟ شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد، اما تجربه ثابت کرده‌ است که جذابیت ظاهری تاثیر بسزایی بر روی طعم غذا دارد. یک بسته بندی جذاب و منحصر بفرد، می‌تواند اشتهای مشتریان را به شدت افزایش دهد. با یک چاپ جذاب، می‌توانید از یک بازاریابی فوق العاده و بی‌نظیر نیز بهره‌مند گردید. به این نحو که اقدام به چاپ نام برند با طراحی ویژه و خاص نموده و از آن برای موارد گسترده، استفاده نمایید.

Special fries box - افزایش میزان فروش با چاپ جعبه سیب زمینی

به نظر شما چه نوع چاپی می‌تواند نظر مخاطبین را جلب نماید؟

یکی از سوالات بسیاری از رستوران‌دارها و …، انتخاب بهترین نوع چاپ جعبه سیب زمینی برای جلب توجه مخاطبین است. امروزه تکنولوژی‌های مدرن، ایده‌های ناب و خلاقانه و … راهکارهای شگفت انگیزی را برای یک چاپ بی‌نظیر، به ارمغان آورده‌اند. لذا در بسیاری از رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها و … می‌توان شاهد تنوع حیرت انگیزی از این تولیدات بی‌نظیر بود. اما توجه به برخی از پارامترها در زمینه‌ی چاپ این جعبه‌ها، بسی ضروری است. این نکات طلایی عبارتند از:

 

 

نکات طلایی برای چاپ جعبه سیب زمینی:

  1. کیفیت را در نظر بگیرید. (در چاپ جعبه سیب زمینی، باید حتما به متریال مورد استفاده در آنها، توجه نمود. این متریال‌ها باید از استانداردهای بهداشتی برخوردار باشند تا آسیب و ضرری را برای مصرف کنندگان در بر نداشته باشند.)
  2. به طراحی توجه نمایید. (امروزه این جعبه‌ها با طراحی‌های مدرن و خارق العاده به بازار عرضه شده‌اند. برخی از آنها به صورت جعبه سیب زمینی قفل دار، جعبه سیب زمینی داخل سالن، جعبه‌های بیرون بر و … تولید شده‌اند. شما می‌توانید از این نمونه‌ها با توجه به نیاز خود، بهره برداری کنید.)
  3. به تبلیغات مناسب توجه کنید. (یکی از نکات طلایی در این چاپ برجسته، توجه به تبلیغات تاثیرگذار و ایده‌آل این نوع از تولیدات است. این جعبه‌ها سفیر برند شما هستند. لذا در صورت کیفیت بالا، جذابیت ظاهری و … می‌توانند به عنوان یک معرف مرغوب، به شمار بروند.
  4. دمای مناسب سیب زمینی سوخاری را حفظ کنید. (حتما در چاپ جعبه سیب زمینی، به حفظ دمای مناسب آن نیز توجه کنید. برخی از این جعبه‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانند دمای سیب زمینی را برای مدت مناسب، حفظ نمایند.)
حتما بخوانید:  صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی فروشگاهی

 

چاپ جعبه سیب زمینی در انواع مختلف:

یکی از خصوصیات ویژه و قابل توجه در این تولیدات، توجه به تنوع شگفت انگیز چاپ این نوع از جعبه‌ها است. این جعبه‌ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان در انواع مختلفی تولید می‌شوند. از انواع مدل‌های آنها، می‌توان به:

  • جعبه‌های سیب زمینی هرمی
  • جعبه‌های سیب زمینی کشویی
  • جعبه سیب زمینی قیفی
  • جعبه سیب زمینی مک دونالدی
  • جعبه سیب زمینی درب دار از بالا
  • جعبه سیب زمینی قفل دار
  • سینی مقوایی سیب زمینی
  • جعبه‌های خاص و ویژه با طراحی منحصر بفرد

و … اشاره نمود. با چاپ جعبه سیب زمینی می‌توانید به راحتی از یک تبلیغات کاربردی و مناسب بهره برداری نمایید. این نوع از جعبه‌ها، کیفیت مناسبی را نیز در بر دارند. لذا مصرف کنندگان با توجه به نیاز مشتریان و سفارش آنها، می‌توانند از این تولیدات بهره برداری نمایند.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments