Search
Close this search box.

خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار

خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار

هدیه های تبلیغاتی جز هدایایی است که شما با دادن آن به شرکای تجاری و دوستان خود با هدف معرفی و تبلیغ کسب و کار خود کمک بزرگی به بازاریابی  محصول خود می نمایید. شما با درج برند خود در هدایای تبلیغاتی بیشتر و بهتر دیده می شوید. یادتان باشد هدیه تبلیغاتی لزوما نباید گران باشد. بلکه بیشتر باید کار آمد و قابل دسترس باشد. و هر گز قدرت هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کارتان دست کم نگیرید!

از انواع هدایای تبلیغاتی می توان به ست های مدیریتی، کتب نفیس تبلیغاتی، سالنامه، پاور بانک، فلش مموری، ساعت تبلیغاتی، ست های رومیزی، جاکلیدی فلزی و چرمی، جا کارتی، آفتاب گیر، ماشین حساب، دفترچه های یادداشت خودکار تبلیغاتی،قلم های دیپلمات و… اشاره کرد. در میان این موارد ذکر شده ارزان ترین و پر کاربردی ترین آنها می شود به خودکارهای تبلیغاتی اشاره کرد.

خودکار تبلیغاتی

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که تمایل دارید برند شما با ماندگاری در دست مخاطب قرار بگیرد. استفاده از خودکار های تبلیغاتی بهترین گزینه است. از آنجایی که این محصول تبلیغاتی کاربردی و قابل حمل می باشد جایگاه ویژه ای در میان صاحبان مشاغل باز کرده است. شما می توانید از این محصول برای شناسایی برند خود در مدت زمان بالایی استفاده کنید.از آنجایی که چاپ خودکار تبلیغاتی ارزان قابلیت استفاده روزانه را دارد و در دسترس عموم قرار می گیرد می تواند ابزاری قدرتمند در پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما باشد. به نوعی تداوم و همراهی رابطه خود را با مشتری بیشتر کنید.

چرا خودکار تبلیغاتی

از آنجایی که خودکار تبلیغاتی یک محصول کاربردی و قابل حمل است می تواند یک هدیه تبلیغاتی ماندگار باشد هدیه دادن یک خودکار با کیفیت به عنوان یک یادگاری نفیس نشان دهنده اصالت و قدمت یک شرکت یا یک محصول است.

حتما بخوانید:  همه چیز درباره چاپ عکس شخصی روی بوم

شما با حک و چاپ برند خود و با ثبت شماره یا آدرس ایمیل شرکت خود بر روی خودکار وبا توجه به ویژگی کار آمدی خودکار خود را در معرض دید مستقیم مخاطب قرار می دهید. مزایای مهم اینکه شرکت ها و سازمان ها را ترغیب به استفاده از خودکارهای تبلیغاتی کرده است قیمت مقرون به صرفه این محصول است. که آن را متمایز به هدایای تبلیغاتی دیگر کرده است. پیشنهاد می کنم مقاله خودکار تبلیغاتی بهترین هدیه خاص را مطالعه کنید.

چاپ خودکار تبلیغاتی

چاپ خودکار تبلیغاتی یک راه بسیار موثر برای ارتقاء نام تجاری و جلب توجه مشتریان است. این ابزار با ترکیب ابتکار خلاقانه، کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی ‌های نوین، به عنوان یک اسلاید تبلیغاتی برای کسب و کارها عمل می‌کند.

چاپ خودکارهای تبلیغاتی با طراحی‌های زیبا و خلاقانه می‌توانند توجه مشتریان را به سمت شما جلب کنند. انتخاب جنس با کیفیت برای ساخت خودکار تبلیغاتی، نشان‌دهنده اهمیتی است که به کیفیت و دوام محصولات شما می‌دهید. جنس‌های با کیفیت بالا احساس لطافت و ارزش افزوده به مشتریان ایجاد می‌کنند.

استفاده از تکنولوژی چاپ پیشرفته، مانند چاپ دیجیتال یا چاپ افست، می‌تواند به ارائه تصاویر و متون با کیفیت بالا کمک کند. این امر به نمایش واضح و جلب‌ توجه اطلاعات در خودکار شما کمک می‌کند.

لوگوها، شعارها و اطلاعات مرتبط با برند را به دقت در خودکارهای تبلیغاتی جای‌دهی کنید. این اقدام باعث ارتقاء شناخت برند و تشخیص آن توسط مشتریان می‌شود.

استفاده از چاپ خودکار تبلیغاتی با توجه به این نکات، می‌تواند به تقویت نام تجاری، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید کمک کند. این ابزار یک راه موثر برای ارتقاء تبلیغات و ترویج کسب و کار شما خواهد بود.

حتما بخوانید:  انواع ژست در طبیعت و اصول عکاسی حرفه ای

انواع خودکارها

خودکار تبلیغاتی - خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

یکی از پرفروش ترین و معمول ترین خودکار های تبلیغاتی بکار رفته در حیطه هدایای تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی که معروف به خودکار تبلیغاتی لاکی نیز می باشد. به دلیل ارزان قیمت بودن آن مشاغل زیادی برای تبلیغات از آن استفاده می کنند. از جمله طرح های مختلف خودکار تبلیغاتی پلاستیکی می توان به: خودکار تبلیغاتی کمر پیچ، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نگین دار، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی فشاری، خودکار تبلیغاتی مذهبی و …

خودکار تبلیغاتی فلزی

نوع دیگر خودکار تبلیغاتی می توان به خودکار تبلیغاتی فلزی اشاره کرد. که با توجه،  به بدنه استیل و آلومینیومی که دارد و بدنه محکم و بادوام آن که باعث ماندگاری بیشتر آن می شود شما یا چاپ برند حرفه خود می توانید حیطه کاری خود را در ذهن مخاطب ثبت کنید.از انواع مختلف خودکار تبلیغاتی فلزی که در رنگ بندی های مختلف وجود دارد مثل:خودکار فلزی پورتوک، خودکار فلزی ، خودکار فلزی ورسای، خودکار فلزی مولودی و … موجود است.

خودکار تبلیغاتی پایه دار

همان طور که از اسمش پیداست، خودکار تبلیغاتی پایه دار از جمله محصولات تبلیغاتی است که به دلیل آنکه بر روی میز کار جا خوش می کند و احتمال اینکه گم بشود خیلی کمتر است پس می تواند پیشنهاد معقولی برای تبلیغات شما باشد .شما با ثبت برند خود بر روی این محصول تبلیغاتی می توانید از خود نمایی حرفه خود مطمئن باشید. انواع مختلفی که استفاده می شود و در بازار موجود است می توان به: خودکار رومیزی مغناطیسی، خودکار تبلیغاتی رومیزی فلزی، خودکار تبلیغاتی پایه دار پلاستیکی اشاره کرد.

حتما بخوانید:  مهمترین کاربردهای چاپ چیست و تأثیر آن در تبلیغات
ارزان تبلیغاتی - خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار

روان نویس تبلیغاتی

اگر مد نظر دارید که در حیطه تبلیغات خود از یک تبلیغات شکیل تر که در شان مدیریت باشد استفاده کنید. پیشنهاد ما، ست خودکار یا روان نویس است که علاوه بر شکیل بودن آن رضایت مشتری را نیز جذب می کند. شما می توانید انواع روان نویس های تبلیغاتی را بصورت تکی یا پک سفارشی سفارش بدهید.

قیمت خودکار تبلیغاتی

اگر ایده تبلیغات ارزان قیمت و کاربردی را دارید.  با سفارش خودکار تبلیغاتی به کاهش هزینه تبلیغات خود کمک کنید. حداقل سفارش خودکار تبلیغات فلزی ۱۰۰ عدد و حداقل سفارش خودکار تبلیغات پلاستیکی یا لاکی ۳۰۰ عدد می باشد. شما می توانید سفارش هدایای تبلیغاتی خود را از سایت چاپو بصورت آنلاین انجام دهید.

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر | چاپو
3 years ago

[…] وسیله‌ای کاربردی است که اکثر افراد به آن نیاز دارند. خودکار تبلیغاتی هدیه ماندگار و ارزان قیمت برای تبلیغات است که امروزه رواج زیادی در […]