Search
Close this search box.

هر آنچه که باید از چاپ جعبه ساندویچ بدانید

در بین چاپ جعبه‌های مختلف و کاربردی، می‌توان به چاپ جعبه ساندویچ اشاره کرد. ساندویچ نیز از جمله فست فودهای پرطرفدار است که به لحاظ موارد استفاده‌ی گسترده، با بسته‌بندی خاص به مخاطبین عرضه می‌شود. این نوع از جعبه‌ها نیز از ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برخوردار هستند که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. استفاده از طراحی‌های بی‌نظیر در تولید این نوع از جعبه‌ها نه تنها سبب افزایش میزان فروش، بلکه معرف  نام برند شما نیز خواهد بود. این جعبه‌ها می‌توانند با طراحی‌های مختلف، رنگ بندی‌های گوناگون و متریال‌های متفاوت طراحی و تولید شود. با توجه به تنوع گسترده ساندویچ‌ها می‌توان شاهد انواع مختلف این نوع از جعبه‌ها بود.

1000x1024 - هر آنچه که باید از چاپ جعبه ساندویچ بدانید

بر روی کدام نوع جعبه های ساندویچی چاپ بهتر انجام می گیرد؟

چاپ بر روی جعبه‌های ساندویچی می‌تواند بر روی انواع مختلفی از جعبه‌ها صورت بگیرد، اما برخی از جعبه‌ها برای چاپ بهتر و با کیفیت‌تر هستند:

مقواهای کوچک و جعبه‌های کارتنی معمولاً برای ساندویچ‌های تکی یا دوتایی استفاده می‌شوند. چاپ بر روی آنها به خوبی امکان‌پذیر است و با کیفیت مناسبی انجام می‌شود.

جعبه‌هایی که دارای کلاهک (بخش بالایی) هستند، امکان چاپ بهتری دارند. این نوع جعبه‌ها معمولاً برای ساندویچ‌هایی با ترکیبات بیشتر یا محصولاتی که نیاز به حفظ شکل و استحکام بیشتر دارند مناسب‌اند.

برخی از جعبه‌های ساندویچی دارای پوشش‌های ویژه‌ای هستند که امکان چاپ با کیفیت و با دوام را فراهم می‌کنند. این نوع جعبه‌ها معمولاً برای سفارشات خاص و برندهای خاص تهیه می‌شوند.

قیمت چاپ جعبه ساندویج

قیمت چاپ جعبه‌های ساندویچ ممکن است بسیار متغیر باشد و بسته به چندین عامل متفاوت متشکل از ابعاد جعبه، تعداد سفارش، مواد استفاده شده برای چاپ، نوع چاپ (دیجیتال یا افست)، طراحی و جزئیات بیشتر، قابل تغییر است.

حتما بخوانید:  انواع کاغذ دیواری دکوراسیون اداری و دفتر کار

برای داشتن یک ارزیابی دقیق از قیمت، بهتر است با شماره شرکت چاپو مستقیماً تماس بگیرید و جزئیات سفارش خود را ارائه دهید تا بتوانند یک پیشنهاد قیمت دقیق برای شما ارائه کنند.

در هر صورت، میزان تعداد سفارش برای چاپ جعبه‌ها نیز تأثیر زیادی بر قیمت دارد. معمولاً با افزایش تعداد سفارش، هزینه چاپ به ازای هر واحد کمتر می‌شود.

با چاپ جعبه ساندویچ چه چیزهایی را می‌توان تجربه کرد؟!

 افزایش جذابیت ظاهری یکی از مهمترین فاکتورها برای افزایش اشتها و جلب رضایت مشتریان استفاده از ظاهر متفاوت و خیره کننده است. چاپ جعبه ساندویچ می‌تواند نقش به سزایی بر روی ظاهر خیره کننده جعبه‌ها داشته باشد. استفاده از طراحی‌های ناب، مدرن و شیک می‌تواند بر روی افزایش اعتبار برند شما نیز بسیار موثر باشد.

  1. افزایش کیفیت ساندویچ: (مزایای چاپ جعبه ساندویچ می توان به افزایش کیفیت و مرغوبیت آن اشاره نمود به این منظور که با استفاده از بسته بندی مناسب می توانید از ورود و باکتری ها و ویروس ها به درون مواد غذایی جلوگیری نمایید همچنین با استفاده از بسته بندی معتبر می توانید به راحتی اقدام به حمل و نقل و جابجایی ساندویچ نمایید.)
  2. سهولت در استفاده: (از دیگر مزایای چاپ جعبه ساندویچ سهولت در استفاده می‌باشد. امروزه شاهد انواع مختلف بسته بندی‌ها برای ساندویچ‌های مختلف هستیم. برای نمونه استفاده از جعبه مناسب برای همبرگر و انواع ساندویچ‌ها سبب می‌شود که مشتریان به راحتی سفارش خود را دریافت نمایند. از این رو نه تنها می‌توانید جلب رضایت مشتریان را تجربه کنید. بلکه می‌توانید با محبوبیت فوق العاده برند خود نیز مواجه گردید.)
  3. تنوع بسیار بالا: (از دیگر مزایای این چاپ جعبه، می‌توان به تنوع گسترده و قابل توجه آنها اشاره کرد. این محصولات در مدل‌ها، اشکال هندسی، طراحی‌های جذاب و … تولید می‌شوند. لذا به راحتی می‌توان از آنها برای موارد مختلف، بهره برداری نمود.)
حتما بخوانید:  جعبه بسته بندی
Increasing the quality of sandwich boxes - هر آنچه که باید از چاپ جعبه ساندویچ بدانید

انواع چاپ جعبه ساندویچ کدامند؟

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم این نوع از جعبه‌ها (با توجه به موارد استفاده از آنها) در انواع مختلفی تولید می‌شوند. چاپ جعبه ساندویچ بر اساس فاکتورهای خاصی انجام می‌پذیرد. این موارد می‌توانند بر روی نوع چاپ و کیفیت چاپ نقش بسزایی داشته باشند. در بسیاری از موارد می‌توان با دستگاه‌های چاپ مناسب، از ترکیب رنگ‌های خارق العاده برای چاپ‌های متفاوت بهره برداری نمود. اما در برخی از موارد نیز برای این چاپ‎‌ها از سیستم چاپ تک رنگ استفاده می‌کنند. از جمله انواع مختلف این نوع از تولیدات می‌توان به:

  • جعبه‌های کشویی
  • جعبه‌های داخل سالن
  • جعبه‌های کیبوردی
  • جعبه‌های درب از بالا
  • جعبه‌های سفره‌ای
  • جعبه‌های بالشتی

 و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. هر کدام از آنها خصوصیات ویژه‌ای را در بر دارند که بیانگر موارد استفاده از آنها خواهد بود. اغلب برندهای معتبر، طرح‌های خاص خود را برای چاپ این نوع از جعبه‌ها انتخاب می‌کنند.

 

چه عواملی بر روی چاپ مناسب این جعبه‌ها موثر هستند؟!

عوامل بسیار زیادی بر روی چاپ جعبه ساندویچ موثر هستند. با در نظر گرفتن تاثیر هر کدام از این موارد، می‌توانید از یک چاپ بی‌نظیر و کاربردی بهره‌مند گردید. از جمله عوامل تاثیرگذار در این موارد می‌توان به:

  • جعبه مقوایی
  • جنس بهداشتی
  • نوع و ابعاد جعبه
  • نوع ساندویچ مورد نظر
  • حفظ دمای ساندویچ

و … اشاره کرد. جعبه مقوایی با کیفیت بالا، بهترین انتخاب برای این چاپ به شمار می‌روند. همچنین در این چاپ مناسب باید به متریال بهداشتی مورد استفاده نیز توجه کرد. در کنار این موارد، ابعاد، نوع ساندویچ و … نیز می‌توانند بر روی چاپ ایده‌آل، بسیار تاثیرگذار باشند.

حتما بخوانید:  صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی فروشگاهی
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments