Search
Close this search box.

هر آنچه که باید از چاپ جعبه فست فود بدانید

تاکنون به ارزش و اهمیت چاپ جعبه فست فود توجه کرده‌اید؟!؟ حتما از روش‌های مختلف بازاریابی، بسیار شنیده‌اید. اما یکی از تاثیرگذارترین آنها در سال‌های اخیر، بسته بندی معتبر، شیک، جذاب و باکیفیت فست فودها است. اغلب فست فودها باید با اصول خاص و استانداردی حمل شوند. اما در کنار اصول مهم حمل و نقل آنها، توجه به جذابیت ظاهری نیز امری ضروری و حائز اهمیت خواهد بود. امروزه شاهد خلاقیت تکرار نشدنی و خارق العاده‌ی تولید انواع جعبه‌های مناسب برای فست فود هستیم. انتخاب جعبه مناسب برای چاپ، مزایای بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت.

فود - هر آنچه که باید از چاپ جعبه فست فود بدانید

چه طرح هایی برای چاپ جعبه های فست فودی استفاده می شود؟

طراحی‌های جعبه‌های فست فود می‌توانند بسیار متنوع باشند و بسته به نوع محصول، استایل فست فود و تمایلات برند متفاوت خواهند بود. برخی از طرح‌های معمولی شامل:دارند.

استفاده از لوگو و برند محصول بر روی جعبه، یکی از اصلی‌ترین طراحی‌هاست. این شامل استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، الگوها و عناصر بصری مرتبط با برند است.

گاهی اوقات از تصاویر غذاها یا صحنه‌های مرتبط با محصول بر روی جعبه استفاده می‌شود که این کار می‌تواند جذابیت بیشتری برای مشتریان ایجاد کند.

استفاده از الگوها، طرح‌های گرافیکی، خطوط و شکل‌های هندسی مختلف می‌تواند به جذابیت و جلب توجه کمک کند.

استفاده از رنگ‌های زنده، ترکیب‌های جذاب و تنوع در رنگ‌بندی جعبه می‌تواند محصول را متمایز کند و به آن جلب توجه بیشتری بدهد.

برای مناسبت‌های خاص مانند روز ولنتاین، عید نوروز، کریسمس و… طرح‌های خاصی بر روی جعبه‌های فست فود ایجاد می‌شود.

حتما بخوانید:  صفر تا صد چاپ نایلون تبلیغاتی فروشگاهی

مزایای بهترین چاپ جعبه فست فود:

اولین چیزی که پس از سفارش غذا از رستوران، توجه شما را به خود جلب می‌کند، چاپ جعبه فست فود است. دوست دارید پس از دیدن این جعبه‌ها با چه چیزی مواجه شوید؟!؟ اغلب رستوران‌ها و فست فودهای معتبر، در کنار توجه به کیفیت مواد غذایی، به بازاریابی، بسته بندی و بسیاری از فاکتورهای دیگر نیز توجه می‌کنند. مزایای استفاده از یک جعبه متفاوت و جذاب، عبارتند از:

فواید چاپ جعبه فست فود:

  • حفظ دمای غذا: (قریب به ۹۰ درصد افراد، دوست دارند که غذای خود را به صورت گرم میل نمایند. در بسیاری از سفارش‌های آنلاین، به جهت مسافت طولانی، شاهد سرد شدن غذا و در نتیجه عدم رضایت مصرف کنندگان خواهیم بود. یک جعبه مرغوب، دمای غذا را برای مدت زمان مناسبی، حفظ خواهد نمود.)
  • حفظ ایمنی و سلامت غذا: (در پی شیوع بسیاری از ویروس‌ها، تولید کنندگان اقدام به چاپ جعبه فست فود با طرح قفل دار و … نموده‌اند. از این رو می‌توان با اطمینان خاطر، غذای مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.)
  • تبلیغات منحصر بفرد و تاثیرگذار: (در کنار کیفیت بسیار بالا، استفاده از جعبه‌های جذاب و با کیفیت نیز نقش مهمی در تبلیغات تاثیرگذار شما خواهد داشت. با یک چاپ جذاب و متفاوت، می‌توانید به عنوان یک فست فود برتر و منحصر بفرد، در ذهن مخاطبین بمانید. در این صورت برای هر بار سفارش فست فود، نام برند شما در ذهن مخاطبین خودنمایی می‌کند.)
  • افزایش جذابیت ظاهری غذا: (آیا می‌دانستید که ظاهر غذا چه تاثیر باورنکردنی بر روی جذابیت غذا دارد؟! زمانی که شما پیتزا، سیب زمینی و … را با بسته بندی جذاب دریافت می‌کنید، تمایل به خوردن شما نیز بسیار افزایش خواهد یافت. با یک چاپ جذاب، لذت در غذا خوردن را افزایش دهید.)
حتما بخوانید:  همه آنچه در مورد چاپ افست باید بدانید

هزینه چاپ جعبه فست فود توسط چاپ چاپو

معمولاً هزینه چاپ جعبه‌های فست فود توسط چاپخانه چاپو می‌تواند متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

ابعاد مختلف جعبه‌ها می‌توانند بر هزینه چاپ تأثیر بگذارند. جعبه‌های بزرگتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

استفاده از مواد با کیفیت بالا برای چاپ و تکنولوژی چاپ (مانند چاپ دیجیتال یا چاپ آفست) می‌تواند هزینه را تغییر دهد.

تعداد جعبه‌هایی که می‌خواهید چاپ شود نیز نقش مهمی در هزینه دارد. معمولاً سفارشات بزرگتر می‌توانند باعث کاهش هزینه هر جعبه شوند.

اگر طراحی خاص یا جزئیاتی خاص در چاپ مورد نیاز باشد، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

هر چاپخانه قیمت‌گذاری متفاوتی دارد و برای دانستن هزینه دقیق چاپ جعبه فست فود بهتر است با مشاورین چاپو تماس بگیرید و قیمت‌ها و شرایط را مقایسه کنید.

 

Fast food box printing information - هر آنچه که باید از چاپ جعبه فست فود بدانید

جعبه‌های فست فود را هوشمندانه انتخاب کنید:

آیا درک مناسبی از چاپ جعبه فست فود مناسب و درخور محصولات خود دارید؟! امروزه با توجه به استقبال چشمگیر مصرف کنندگان، شاهد تنوع چشمگیری از این تولیدات هستیم. این محصولات در انواع بسیار زیادی تولید و چاپ شده‌اند. لذا در خرید آنها باید به برخی از فاکتورهای مهم و اساسی توجه نمود.

  1. قبل از هر چیز موارد استفاده از جعبه فست فود را مشخص کنید. این محصولات در انواع مختلف با کاربردهای گوناگون تولید می‌شوند. مانند:
  • جعبه سیب زمینی قفل دار
  • جعبه‌های پیتزا (دو نفره، تک نفره، خانواده و …)
  • جعبه همبرگر
  • ظرف سوخاری
  • ظرف سیب زمینی داخل سالن
  • ظرف داخل سالن بزرگ
  • ظرف داخل سالن کوچک
  • جعبه ساندویچ و …
  1. در گام بعدی توجه به کیفیت متریال تولیدی چاپ جعبه فست فود، بسی ضروری و حائز اهمیت خواهد بود. کیفیت متریال تولیدی، می‌تواند در حفظ امنیت، سلامت و همچنین حفظ دمای فست فود، نقش مهمی را ایفا نماید. متریال تولیدی آنها به صورت:
حتما بخوانید:  انوع هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر

و … می‌باشد. مخاطبین با توجه به نیاز خود، می‌توانند به بهترین نحو از این تولیدات بهره برداری نمایند.

  1. توجه به قیمت چاپ جعبه فست فود نیز از جمله المان‌های مهم برای خرید جعبه فست فود، به شمار می‌رود. قیمت مقرون به صرفه می‌تواند یک خرید هوشمندانه را برای شما به همراه داشته باشد. آیا مکان مناسبی برای چاپ جعبه‌های فست فود با قیمت مناسب سراغ دارید؟!
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments