Search
Close this search box.

انواع مختلف کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت

شاید بیشتر ما فکر کنیم یک تیکه کاغذ چقدر می تواند در تبلیغات ما تاثیر داشته باشد به جرات می توان گفت، اولین و ساده تر ین نوع ارتباط شما با مشتری همین چاپ کارت ویزیت کوچک می تواند باشد. ما در ادامه چند نوع کارت ویزیت را بر اساس جنس و نوع آن را به شما معرفی می کنیم.

مزایای داشتن کارت ویزیت

مزایای داشتن کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و هویت سازی بسیار مهم و موثر است. این مزایا عبارتند از:

کارت ویزیت نه تنها اطلاعات تماس شما را ارائه می‌دهد بلکه به صورت گرافیکی و زیبا هدف و شخصیت برند شما را نیز نشان می‌دهد. لوگو، شعار و طراحی کلی کارت می‌تواند تداعی کننده ارزش‌ها و کارهای شما باشد.

طراحی منحصر به فرد کارت ویزیت می‌تواند به برند شما هویت و شناخت خاصی بخشیده و از دیگران متمایز کند. این امر به افزایش اعتراض به برند و تشویق به خرید کمک می‌کند.

اطلاعات تماس دقیق و کامل در کارت ویزیت به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی با شما تماس بگیرند. این دسترسی سریع و آسان می‌تواند رابطه شما با مشتریان را تقویت کرده و ایجاد اعتماد بیشتری را فراهم آورد.

یک کارت ویزیت طراحی شده با ذوق و حرفه‌ای می‌تواند به ماندگاری بیشتر در ذهن مشتریان کمک کند. طراحی زیبا و اطلاعات قابل خواندن می‌تواند برند شما را به یادآوری کند و احساس مثبتی را نسبت به آن ایجاد کند.

در جلسات تبادل کارت ویزیت یک روش عالی برای آغاز یک گفت‌وگو و ارتباط اولیه است. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند تا با افراد جدید آشنا شده و روابط اجتماعی خود را توسعه دهید.

حتما بخوانید:  ساخت انواع تابلو تبلیغاتی و کاربرد آنها در تبلیغات

کارت ویزیت می‌تواند در زمان کوتاهی اطلاعات مهمی مانند شماره تماس، آدرس، لوگوی شرکت، شعار برند و حتی QR-Code برای دسترسی سریع به اطلاعات آنلاین را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در نهایت، کارت ویزیت به عنوان یک ابزار با ارزش و چشم‌گیر می‌تواند به بهبود تشخیص و تبلیغات شما کمک کرده و در ایجاد شناخت و ارتباط با مشتریان مؤثر باشد.

کارت ویزیت سلفون براق

اگر می خواهید فضای شاد و فانتزی را در مخاطب خود ایجاد کنید، بهتر است از طراحی کارت ویزیت با روکش سلفون براق استفاده کنید. این نوع کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه، از جنس سلفون براق چاپ شده روکش براق این کارت درخشندگی بیشتری به رنگها داده و با روکش یک لایه نازک نایلونی قابلیت ضد آب بودن هم برای کارت شما ایجاد می کند. از کاغذ کارت سلفون ۳۰۰گرم بوده و یکی از مقرون به صرفه تر ین کارتهای ویزیت در بازار است.که معمولا در تیراژ های بالا از آن استفاده می شود و در دو نوع دیگر کارت ویزیت در کنار سلفون براق استفاده می شود که تنها فرق آنها در روکش آنها است. کارت ویزیت سلفون مات که از نظر قیمت گرانتر از سلفون براق می باشد و کارت ویزیت سلفون مخملی که فانتزی تر از سلفون معمولی و مات است و قیمت آن هم متفاوت تر است.

ویزیت - انواع مختلف کارت ویزیت
کارت ویزیت طراح دار

گلاسه یووی

اولین نوع کارت ویزیتی که در بازار مورد استقبال قرار گرفته بود. گلاسه یووی است این کارت از آنجایی که ارزان قیمت است معمولا برای چاپ های تیراژ بالا استفاده می شود. و معمولا برای مصارف معمولی استفاده می شود. معمولا بر روی کاغذ ۳۰۰ گرم گلاسه و توسط پودر یووی روکش می شود.

حتما بخوانید:  نکات کلیدی در طراحی سربرگ و ویژگی های سربرگ حرفه ای

کتان آلمان

کارتی است که شما در عین سادگی می تواند بیانگر اعتماد، سادگی، صداقت و قدمت کار شما باشد. بیشتر کسانی که کسب و کارهای قدیمی دارند معمولا از این کارت شیک و نفیس استفاده می شود.به دلیل بافتی که دارد نمی شود از رنگهای شلوغ از آن استفاده شود.این کارت در دو اندازه ی ۸٫۵در ۴٫۸سانتی متر و ۹در ۶ سانتی متر چاپ می شود.  

کارت ویزیت طرح چرم

وقتی کارت ویزیت سلفون براق یا سلفون مات را روی نقشی از چرم زده می شود به ان کارت ویزیت چرم گفته می شود. که در سایز ۴٫۷در ۸٫۲ و به صورت یک رو و دو رو کار می شود.

کارت ویزیت لمینت براق

اگر دوست دارید خلاقیت را در کارت ویزیت خود تجربه کنید بهتر است از جنس لمینت براق استفاده کنید.شما می توانید هر طرحی که کد نظر دارید را روی این کارت پیاده کنید. مثلا شکل یک هندوانه، خانه، آلات موسیقی یا هر طرحی که به حرف شما نزدیک است. البته معمولا به کارتهای عابر بانکی یا تلفنی هم شهرت دارند. جنس این کارت از ورق زخیم لمینت براق بر روی کاغذ ۳۰۰ گرم مات در اندازه های ۶در۹ می باشد که برای بالا بردن در طراحی و رنگ استفاده می شود.

لمینت براق مربع

اگر دوست دارید در ذهن مخاطب خود فضایی صمیمی و خارج از چهار چوب اداری برقرار کنید بهتر است از کارت ویزیت لمینت براق به صورت مربعی و گوشه گرد را سفارش بدهید که در اندازه های ۵٫۵ در ۵٫۱ سانتی متر است

حتما بخوانید:  نکات مهم درباره چاپ فاکتور رنگی

کارت ویزیت لمینت پلاس

کارتهای لمینت خیلی پر کاربرد و در طرح های مختلف استفاده می شود. با این تفاوت که روکش لمینت روی کاغذ ۳۰۰ گرم کشیده می شود بیشتر از لمینت معمولی است. پس به نوعی می شود گفت لمینت پلاس همان لمینت معمولی با ضخامت بیشتر است.

کارت ویزیت لمینت مات

اگر در نظر دارید کارت ویزیت دو رو سفارش بدهید بهتر است از جنس لمینت مات استفاده کنید که در سایز های استاندارد ۶ در ۹ می باشد و می شود به هر شکل دلخواهی که می خواهید قالب بخورد.

لمینت طلا کوب

اگر به دنبال یک کارت ویزیت نفیس و ارزشمند هستید پیشنهاد میکنم، از لمینت طلا کوب استفاده کنید و حتما منتظر عکس العمل بیننده این کارت باشید. شما میتوانید طرح یا لوگوی کار خود را طلا کوب کنید تا شناسنامه شما نسبت به رقیبانتان متمایزشود.این کارت در دو جنس لمینت براق طلا کوب و لمینت مات طلا کوب روی کاغذ ۳۰۰ گرم گلاسه و در ابعاد ۸٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر زده میشود.

ما در مجموعه چاپو در زمینه چاپ کارت ویزیت هر آنچه که شما بخواهید انجام می دهیم. کارت ویزیتهای که شما می توانید سفارش بدهید می تواند در طرح های سلفون مات برجسته، سلفون مات دور گردف سلفون مخملی دور گرد، پی وی سی ۷۶۰ میکرون، پی وی سی ۵۰۰ میکرون،آهن ربایی، خوراکی و … سفارش کار داده شود ولی عمده نرین مخاطب کارت ویزیت ها در نوع و چاپ در بالا به آن اشاره شد

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments