Search
Close this search box.

فواید کارت ویزیت دو رو

ویزیت دورو - فواید کارت ویزیت دو رو

برای اینکه یک چاپ کارت ویزیت  به صرفه سفارش بدهیم چه از نظر اقتصادی چه از نظر انتقال دادن اطلاعات بهتر است کارت ویزیت پشت و رو رو انتخاب کنیم. شما وقتی طراحی کارت ویزیت خاص را انجام می دهید می توانید اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطب خود قرار بدهید. شما می توانید در پشت کارت بجز شماره تماس،  از آدرس شبکه های اجتماعی خود، یا از بارکد qr استفاده کنید.و این اشتباه رایج که کارت ویزیت یک رو باشد را انتخاب نکنید. تا جزئیات بیشتری در مورد کسب و کار و حرفه خود در اختیار مشتری قرار بدهید. شما می توانید چاپ کارت ویزیت دیجیتال را در سایت چاپو تجربه کنید تا محصول خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

جنس کارت ویزیت دورو

کارت ویزیت دورو از جنس‌های مختلف تولید می‌شود و انتخاب جنس بستگی به نیازها، سلیقه و استفاده شما دارد. در زیر، برخی از جنس‌های معمول برای تولید کارت ویزیت دورو آورده شده است:

کاغذ مات یا براق برای تولید کارت ویزیت استفاده می شود که کاغذ مات باعث ایجاد یک ظاهر مات و غیرلمینت شده می‌شود. همچنین کاغذ براق باعث ایجاد یک ظاهر درخشان و جلوه‌ی بیشتر می‌شود.

کارت ویزیت لمینت دار شامل یک لایه لمینت (پوشش پلاستیکی) بر روی کاغذ است. لمینت به کارت ویزیت مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و خراشیدگی می‌بخشد.

کارت ویزیت‌های PVC از جنس پلاستیک سخت و مقاوم به تمامی آب و هوا ساخته می‌شوند. این نوع کارت ویزیت معمولاً برای کارت‌های عضویت، کارت‌های شناسایی و کارت‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود.

حتما بخوانید:  0 تا 100 فرم بندی در چاپ (کاملا کاربردی )

کارت ویزیت ترمو (حرارتی) از جنس کاغذ ترمو حاوی ماده حساس به حرارت ساخته می‌شوند. چاپ این کارت‌ها به وسیله حرارت انجام می‌شود و نیازی به جوهر نیست.

کارت‌های ویزیت فلزی از جنس فلز (مانند آلومینیوم یا استیل) ساخته می‌شوند. این نوع کارت ویزیت به دلیل مقاومت و شکل ظاهری خاص، به‌ویژه در برخی صنایع خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد

طراحی چشم نواز تر

برای طراح فرقی ندارد که کارت ویزیت شما یک رو باشد یا دو رو چون باید درج اطلاعات ضروری شما را در کارت به کار ببرد . پس با دادن فضای بیشتر به طراح فقط این امکان به طراح داده می شود تا در طراحی دستش بازتر باشد تا بتواند طراحی مینیمال تر ایجاد کند. در شرایطی که فضای محدودی برای طراحی وجود داشته باشد خوب واضح است که شلوغی و در هم ریختگی بیشتری در کارت شما به وجود می آید که مخاطب شما وقتی آن را می بیند دوست ندارد آن را داشته باشد.پس بهتر است دست طراح را برای انتقال اطلاعات ضروری بر روی شناسنامه کوچک خود باز نگه دارید.

از دو طرف دیده شوید

همیشه این احتمال را در نظر بگیرید. که کارت ویزیت شما دست به دست می چرخد و ممکن است پشت و رو شود. پس همیشه باید از هر طرف کارت استفاده بشود تا بتوان اطلاعات دقیق را در اختیار مخاطب قرار داد.  تا در مراودات اقتصادی بشود اطلاعات ضروری را در اختیار مخاطب قرار داد. شاید این مزیت پشت و رو بودن کارت ساده به نظر برسد ولی می تواند بسیار موثر باشد. گاهی کارت ویزیت شما پشت میز شیشه ای قرار می گیرد یا ممکن است پشت و رو بر روی زمین  بی افتد یا درون کیف پول شخصی جا خوش کند پس بهتر است از هر سمت اطلاعات مناسب به مشتری داده شود.

حتما بخوانید:  0 تا 100 فرم بندی در چاپ (کاملا کاربردی )
Facebook
Twitter
LinkedIn

فهرست مطالب

مقالات دیگر

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments